. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Mjetterd schreef:Nou daar had je moeder een mooi sterk verhaal.
Je hoeft je nergens druk om te maken, ik werd helemaal op niets onderzocht. Er werden alleen wat vragen gesteld.
Mjetterd schreef:Nou daar had je moeder een mooi sterk verhaal.
Je hoeft je nergens druk om te maken, ik werd helemaal op niets onderzocht. Er werden alleen wat vragen gesteld.
Zoolgangster schreef:Wat iemand al eerder zei: in de jaren '70, toen de pil er nog niet zo lang was, werden vrouwen in Nederland die aan de pil gingen wèl inwendig onderzocht. In de jaren '80 hielden ze er al mee op. De informatie van de moeder van TS is dus verouderd.
gohya schreef:Zoolgangster schreef:Wat iemand al eerder zei: in de jaren '70, toen de pil er nog niet zo lang was, werden vrouwen in Nederland die aan de pil gingen wèl inwendig onderzocht. In de jaren '80 hielden ze er al mee op. De informatie van de moeder van TS is dus verouderd.
Idd. vroeger was dat wel zo.
Jou moeder TS heeft dat toen miss. wel gehad,vandaar dat ze dacht dat het nog steeds zo gaat.
Raponsje schreef:Hier is het verplicht om je als vrouw aan de pil elke 2 jaar te laten controleren.
Geen inwendig onderzoek? Dan ook geen pil.
Hoe het in Nederland zit weet ik niet.

Stefaaah schreef:Raponsje schreef:Hier is het verplicht om je als vrouw aan de pil elke 2 jaar te laten controleren.
Geen inwendig onderzoek? Dan ook geen pil.
Hoe het in Nederland zit weet ik niet.
OeiIk ben precies nog niet onderzoek geweest maar krijg wel mijn pil...

Raponsje schreef:Waarschijnlijk is het anders geregeld in Belgie.
Hier is het verplicht om je als vrouw ouder dan 21 en aan de pil te laten controleren op o.a baarmoederkanker.
Mocht je zo'n onderzoek moeten laten doen, het stelt eigenlijk niet veel voor.
Binnen 3 minuten sta ik alweer buiten met een herhaalrecept.
Raponsje schreef:Stefaaah schreef:OeiIk ben precies nog niet onderzoek geweest maar krijg wel mijn pil...
Waarschijnlijk is het anders geregeld in Belgie.
Hier is het verplicht om je als vrouw ouder dan 21 en aan de pil te laten controleren op o.a baarmoederkanker.
Mocht je zo'n onderzoek moeten laten doen, het stelt eigenlijk niet veel voor.
Binnen 3 minuten sta ik alweer buiten met een herhaalrecept.
Maar heb dit nog niet gedaan eerlijk gezegd en ik neem gewoon mijn pil...
maak je maar niet druk