Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Monster_tos schreef:Poeh Shadow, heftig hoor!! Ik zie soms al beelden voor me dat ik op de crematie van mijn tante ben.. Slaat nergens op, aangezien het nog lang niet zo ver is, en waarschijnlijk helemaal niet zo ver komt.
Mijn tante is nu 52.
Dat is ook zwaar Pipo, dat je nu niet lichamelijk instaat ben om haar bij te staan!
Caitlin_K schreef:Naja ik was 2 jaar toen ze ziek werd. Gelukkig kan ze nu een normaal leven lijden. Ze is wel snel moe etc. Alleen als ze een griepje ofiets heeft, dan moet ze in bed blijven, of in het ZH opgenomen worden, want dat soort kleine dingen zijn voor haar levensbedreigend.. Lichamelijk maakt ze het goed. Ze is wat bleek en er dun, maar hoeft gelukkig nu maar 2x in de week naar het ZH voor bloed of beenmergpuncties. Het is zeker zwaar, want ze kan momenteel zo weinig buiten genieten. Het is koud, dus ze is zo verkouden etc
Ik zit de laatste tijd heel erg mee dat me moeder ziek is, vooral omdat ze nu lijkt achteruit te gaan, en ik zelf meer ga realiseren hoe hard het leven daarin kan zijn. Mijn moeder wordt niet meer beter.. Hoe moet ik daar mee omgaan?