jonge mensen die op de dag slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:33

Ik ben 25 en doe niets liever dan een dutje doen na de middag, al kan ik dat soms niet.
Sta op rond half zeven, heb dan een lunchpauze van oneveer een uur en dan kan ik ook in slaap vallen. ( heb wel altijd alarm opstaan hoor, ik woon net boven stal in appartement dus plof elke middag lekker in mn zetel voor de televisie :+ ).
Als ik dan 's avonds een film ofzo kijken kan ik rond 21u in slaap vallen.
Zelf als ik naar de bioscoop ga rond 20h kan ik bijna nooit de hele film wakker blijven. Zelf als die heel spannend is :') . Ik vind het eigelijk best wel irritant, dat moe zijn...

Roosch

Re: jonge mensen die op de dag slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:42

Ik had net ook een verlaat middagdutje gedaan rond een uur of half 7. Heeeeerlijk. :D

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:48

Ik ben sinds vorige week begonnen bij mijn nieuwe baan. Ik werk nu overdag van 9 tot 17 uur. Maar voorheen werkte ik heel onregelmatig (zorg). Als ik dan een ochtenddienst had gehad ging het het liefst nog even 2uurtjes slapen. Ik ben net 21, maar had het echt nodig!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 21:58

Ik woon nu samen dus nu kan het ook maar toen ik nog thuis woonde zeiden me ouders ook van je gaat toch nu niet slapen je bent hartstikke jong zonde van je tijd.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:14

Ik heb het vaak op zondag als ik lekker een boek aan het lezen ben op de bank ofzo. Ga er echt niet bewust voor liggen trouwens.
Vriendlief gaat altijd op zaterdag na het eten even liggen :D
Door de week doen we het expres niet want dan slapen we daarna slecht.

Volgens mij is er niks mis mee hoor :n Als ik 's zomers in de tuin lig kan ik ook zo lekker even wegdutten. Gewoon een beetje soezen, heerlijk toch.
Wij hebben door de week een druk leven, werken allebei veel en hebben op zaterdag ook vaak nog van alles te doen als boodschappen,k huishouden, sociale dingen. Dan komen we op zondag heerlijk bij.
Nu we verhuisd zijn en veel meer in de keuken aan de keukentafel zitten komt het eigenlijk nooit meer voor en ik voel me niet meer moe dan toen ik nog wel af en toe een dutje deed :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:20

Ik kan na een 40 uren werkweek gerust vrijdag om 18u gaan slapen en zaterdag om 12 u wakker worden. En dan om zaterdag weer een powernap doen van 17 tot 18u.. Ik maak me er niet te veel zorgen om, omdat ik ook even makkelijk uit kan tot 5u 's ochtends. Ik vind het juist heerlijk mijn vrije tijd te gebruiken om mijn batterij op te laden, kan ik het niet word ik verschrikkelijk nukkig. Pas als je doordeweeks na genoeg (9 u) slaap en normale voeding je dag niet doorkomt zou ik me zorgen gaan maken.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:26

Oh ja nog vergeten te zeggen dat ik ook rustig een nacht door kan halen en iemand ben die heel weinig slaap nodig heeft. Maar die zondag met een boekje en dan als ik geluk heb een beetje zon in de kamer en ik ben zo vertrokken! Nooit heel diep trouwens.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 00:35

Ik ben achttien en als ik overdag op de bank ga liggen ben ik al binnen een minuut onder zeil wanneer het een drukke dag is geweest. :o Probeer het niet te doen anders kan ik 's nachts niet slapen. En heb bloed laten prikken, had niks. Tsja, 'k vrees voor deze situatie wanneer ik een jaar of 30 ben. Ik slaap minstends 8 uur per nacht.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 00:36

Tsja, ik kom weer achter de nadelen van een verlaat middagdutje. Nu ben ik niet moe. :')

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 00:40

Frustrerend he :') ik moet me tas inpakken maar ben te lui en kan mezelf niet achter bokt vandaan krijgen.
Oh, nu lees ik het zwart op wit en zie ik in hoe stom ik bezig ben, dus welterusten :)

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:49

Ken het wel een beetje, ik zelf kan moeilijk overdag slapen, m'n vriend af en toe wel. Wel liggen we er vaak om 9 uur al in, wekker gaat dan ook wel 6 dagen p week om half 6, als het soms al niet kwart over 5 is. Wel denk ik als het straks weer langer licht is, dat we 's avonds minder snel inkakken en het weer makkelijk tot een uurtje of 10/half 11 volhouden, maar voelen ons op dit moment net opa en oma :')