Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
twinducklin schreef:hoop dat je geen sudocreme hebt gesmeerd, sudocreme droogt juist nog meer uit.. Er staat op voor schrale huid, maar het wordt gebruikt voor schrale huid die te vochtig is geworden, zoals billetjes bij baby's , bij incontinentieproblemen of smetplekken, je wilt dan juist de huid tegen het vocht beschermen.
Het beste blijft gewoon smeren, eigenlijk elke keer als je je handen wast en of desinfecteerd haal je vette laag van je huid af waardoor hij droog wordt. Chloor is echt not done, beetje stom van werkgever. Goede zeep en of desinfectans zit ook een verzorgend product in, helaas wordt er nogal op bezuinigt!
Bij ons op het werk gebruiken mensen die er veel last van hebt ook nog weleens barrierecreme tijdens het werk, dit was je er niet zo snel van af waardoor je huid ook wat beter beschermd
Lous schreef:Oja nog een tip, absoluut niet beginnen aan Atrix handcreme. Mijn handen stonden in de fik en werden dik en rood. Leek wel verbrand.
mariekekroon schreef:_Judith schreef:Ik heb ook echt heel erg droge handen, zelfs tot bloeden aan toe. Nu heb ik laatst bij De Tuinen een superfijne handcréme gekocht en die werkt echt super! Trekt ook erg snel in, hij is wel wat duurder (8 euro per tube..) maar hij is echt ideaal! Van het merk Zarqa, hand protection créme.
bij mij bloede het gisteren ookheb je mischien een foto? enne ik vind 8 euro pet tube wel mee vallen
en anders heb ik ook nog schapenvet handcreme wat mijn moeder altijd op Texel voor me koopt als ze daar op vakantie zijn. Ook heerlijk spul. Heb daar ook een gezichtscreme van 
paardengekD schreef:Nivea SOS repair & care werkt het beste! na een paar keer smeren heb je gegarandeerd droge handen!