Welke mascara?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:58

Ik heb altijd Chanel, geloof dat ie 29 euro is. Hier is ie toevallig 29 dollar dus dat is mooi meegenomen :D

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:59

Anthea schreef:
Ik heb altijd Chanel, geloof dat ie 29 euro is. Hier is ie toevallig 29 dollar dus dat is mooi meegenomen :D

Dat is natuurlijk wel een voordeel daar :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 01:08

Btw komt er nog wel overheen trouwens, dat zit er nooit bij. Zo lekker verraderlijk :+

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 01:11

Ik gebruik die cateyes mascara, vind hem echt heel fijn. :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 01:14

Ik heb altijd van de bodyshop. Beetje principekwestie en er aan gewend nu. Ik heb die voor volume niet waterproof in het zwart. Loopt niet heel snel uit, maar je moet niet een erge huilbui hebben. Voor schoonmaken moet je een beetje spul gebruiken of ik doe het met gezichtswasgel even meepakken onder de douche. Voor gewoon doe ik een dun laagje zo even op. Voor weg gaan doe ik wat dikker op en dan ook wel in meerdere laagjes.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 01:15

Lous schreef:
De mascara's van de Etos drogen bij mij heeel langzaam.Het zit dus niet alleen op mijn wimpers, maar overal. Tsja niet met je ogen knipperen 5 minuten is onmogelijk. :+

Dat ken ik, en dan moet je niezen en heb je direct je hele oogleden vol. :+

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 01:22

Ik heb altijd de gele van Maybelline. Dat is de enige waar ik geen geirriteerde ogen van krijg. Maar ik draag niet zoveel make-up en het viel me van de week op dat die van Maybelline na een klein jaar nog steeds heel goed bruikbaar was (en niet irriteerde).

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:36

Ik gebruik Rimmel Scandaleyes, super fijne mascara.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:57

Ik had vroeger altijd die van maybelline,tegenwoordig de lancome hynose drama.
Erg fijn,want ik hou van veeeel mascara en dikke wimpers.
Juist niet natuurlijk dus...

Na het 1ste laagje(bij mij de witte van dior)haal ik de wimpers met een veiligheidspeld los van elkaar.
Dus dat aan elkaar plakken heb ik nooit,ik herhaal dat waar nodig.
Na de witte 2 laagjes zwart.Borsteltje maakt me niet uit,pak meestal het puntje om het er op te smeren.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:15

Ik heb deze:
Afbeelding

Ik vind deze echt super fijn, hij is echt goed waterproof. Ik koop sowieso nooit mascara die niet waterproof is, dat gaat gelijk uitlopen bij mij. Over deze ben ik echt heel positief, gebruik hem al een paar jaar. Ik krul mijn wimpers ook altijd van te voren, maar vaak zakken ze dan weer naar beneden als ik mascara op doe. Met deze heb ik daar nooit last van. Hij is mooi zwart en geeft veel volume en lengte. Mijn wimpers gaan wel altijd aan elkaar zitten als ik net mascara op heb gedaan (bij elke soort mascara), maar die haal ik dan los met een dun naaldje nog voordat het is opgedroogd, en dan drogen ze gewoon goed op. Deze is overigens wel wat boven je budget (17 euro), maar er zijn zo vaak kortingen bij drogisterijen! En hij gaat ook heel lang mee vind ik. Afgelopen week en ook deze week nog, is er 40% korting op alle make-up bij het Kruidvat. Met die korting is hij nog maar een tientje.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:17

Ik vind de L'Oreal beautytubes echt met afstand de fijnste ooit. Die 2 delige mascara, de rood/witte verpakking

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:21

xStephanie schreef:
Sodeletuut schreef:
http://greatbuy.cc/images/v/200972610722.jpg
Deze! _O_
L'Oreal Double Extension Beauty Tubes. Wel de rode. :j

En waarom? Omdat je geen olie-zooi nodig hebt om het eraf te halen. Je legt er een nat lauw-warm doekje op en na 30 seconden kan je het er gewoon af pakken. Nog makkelijker is gewoon onder de douche, dan pak je het er nog makkelijker af. En in de koude regen blijft het wel aardig goed zitten. :) Maar NOOIT meer uitgelopen make-up, omdat het gewoon niet kan uitlopen. Het kan er alleen af vallen. :')

Die ga ik onthouden! Altijd dat gemier van die doekjes en watjes.. Krijg je die zooi in je oog en verga je van de pijn :( Kan je neem ik aan gewoon bij de kruidvat halen toch?

Inderdaad!!! Déze dus!!! Ik zweer er bij, fijnste mascara ooit!!! Niet echt waterproof, maar loopt ook niet heel snel uit. Kan wel tegen een enkel traantje of beetje zweten. En bij meer water valt de mascara er gewoon af en zit je niet met een heel doorlopen pandahoofd.

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:25

Ik vind our best volume van catrice dus heel fijn. Je moet er alleen wel mee om kunnen gaan dat ie snel klontert. Ik heb hele korte wimper maar met deze werden ze toch wel echt lang en dik. Hij is nu alleen uit het assortiment volgens mij, maar mocht je 'm nog kunnen vinden is het zeker het proberen waard.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:27

Big volume van NYC, dat merk is te koop bij Kruidvat. Die mascara is laatst geloof ik ook verkozen tot beste mascara. Kost ongeveer 3 euro, dus voor de prijs hoef je het niet te laten :D

Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:29

Ik heb deze van Essence:
Afbeelding
Vind hem erg fijn :j Ik had altijd die colossal van maybelline maar deze is wel een goede vervanger :D Ik weiger steeds 10 euro voor m'n mascara te betalen :')

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:34

Ik heb Maybelline Colossal cat eyes, deze was vorige week in de aanbieding bij de kruidvat! :)
Vind het erg fijne mascara, is ook makkelijk weg te halen.
Afbeelding

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:18

momenteel heb ik L'Oréal Mascara Lash Architect 4D. Vind m opzich fijn maar krijg nog niet het gewenste effect wat ik zou willen :=
heb laatst L'Oréal Loreal Mascara Lash Architect erbij gekocht, waterproof. Die vind ik ook erg fijn :j

enidan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:25

Ik gebruik al een tijdje Rimmel 100% Waterproof mascara. Vind 'm heel fijn, hij klontert niet en heeft een lekker simpel borsteltje. :)

Afbeelding

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:49

over Rimmel heb ik ondertussen ook veel goeds gehoord, denk dat dat mijn volgende aanschaf wordt :Y)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:54

Mitchall schreef:
Ik heb Maybelline Colossal cat eyes, deze was vorige week in de aanbieding bij de kruidvat! :)
Vind het erg fijne mascara, is ook makkelijk weg te halen.
[ Afbeelding ]

Mijn grote favoriet :D

Moet zeggen dat als ik een mascara koop het niet alleen de mascara is, maar ook het borsteltje kan een hoop zeggen.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:57

Ik heb de goedkoopste van de goedkoopste met een borsteltje van chanel :')

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:01

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:03

Luz_ElenaE schreef:
Ik zweer bij lancome hypnose ... (nog iets)
wel boven je budget maar ik zag hem in de aanbieding bij de maffe marathon in de bijenkorf :D
droogt ook niet snel aangezien mijne al een jaar oud is, ik gebruik niet zo vaak mascara :o

Deze heb ik ook, erg fijn :)

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:06

ik heb lang geleden een poos bij een bekend cosmetica bedrijf gewerkt dus ik heb heel veel mascara's geprobeerd en heb er ook heel erg veel nog thuis staan. maar ik ga momenteel toch al een poosje voor de bourjois clubbing mascara (ondanks dat die van de concurrent was haha)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Arienette op 24-03-13 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:07

maxfactor, de dikke paarse zo fijn!