Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Moet er wel aan denken dat ik het gebruik, vergeet het weleens en dan ineens zitten we al weer in de warmere dagen. pluisje88 schreef:_Jessie schreef:Ik heb er ook erg veel last van maar sinds ik deze Deo gebruik gaat het een stuk beter alleen als je echt heel heel erg zweet dan helpt het niet.
Want het blijft een Deo en geen anti transpiratie middel maar ik zweet wel minder snel.
[ Afbeelding ]
Ik heb deze gebruikt, maar toen kwam het op een andere (nog minder aangename) plek naar buiten. Veel pijn van gehad![]()
Ben er snel weer mee gestopt! Hij werkt wel erg goed overigens... alleen zijn de bijwerkingen minder prettig
Char_elle schreef:Het is een aluminiumchloride oplossing. Zweten op andere plekken valt wel mee. Ik moet zeggen dat ik het ook niet altijd gebruik, want je smeert het gewoon dicht heb ik het gevoel. Mijn oksels zijn altijd kurkdroog als ik dat spul gebruikt heb. Ik gebruik het dus echt als ik weet dat ik lange dagen school heb ofzo, of op stap ga enz. Dan voel ik me gewoon frisser en heb ik ook geen zweetplekken.