Ben jij tevreden met je haar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:36

mijn haar wil ook weleens pluizen mischien kun je anti klit gebruiken dit hielp wel bij mijn haar..?[/quote]
Oké, dat ga ik binnenkort eens proberen. :D
Zal zo'n potje van Andrélon helpen?[/quote]

weet niet ik had gewoon zo`n spray en ik denk niet dat het merk veel uitmaakt want ik had verschillende.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:36

Nayomie schreef:
http://www.elle.nl/var/ellenl/storage/i ... erence.jpg
Dit haar. Ik kan mijn eigen hoofd erbij denken. Het pluist, de kleur, de slag. Klopt helemaal!

Wie weet wat ik hiermee kan? :P

Zoiets heb ik ook, alleen andere kleur en een kortere (wel schuine) pony. En vaak wat meer slag (ligt aan de lengte, als het langer wordt is het te zwaar voor slag)
Dat pluizen kan ik me echt niet aan storen om heel eerlijk te zijn :o haar pluist bijna altijd wel een beetje.

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:39

Ik heb dik golvend bruin haar.
Opzich ben ik er best wel blij mee!

Heb het nu in laagjes zitten, maar ik wil wat anders, maar weet niet wat...

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:39

Ik heb niks te klagen, ik heb lang donkerbruin stijl haar, ik kan er eigenlijk wel alles mee. Als ik er niks mee doe vind ik het nogal saai dus meestal maak ik na het douchen een vlecht en dan heb ik de volgende dag krullen of ik doe er papillotten in. Ik heb het nu rood geverfd, ik had eerst ombre hair. Ik had het liever langer en golvender gehad, maar op zich ben ik er wel blij mee :)

Hier mijn haar verandering:
http://farm9.staticflickr.com/8365/8560 ... 7427_c.jpg

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:42

Ik ben wel blij met mijn haar (zie profiel), het is stijl en blond met wat lange lagen. Af en toe is het heel slap en futloos maar over het algemeen zit het meestal wel goed!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:44

ja ik vind mijn haar best mooi, dik en met slag, in de zomer wat blondere tinten erin. Ik draag het meestal vast omdat het gaat kriebelen enzo :+

dit was een paar jaar geleden, maar een goede voorbeeldfoto:

Afbeelding

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:45

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:46

Rachelle_K schreef:
Ik heb niks te klagen, ik heb lang donkerbruin stijl haar, ik kan er eigenlijk wel alles mee. Als ik er niks mee doe vind ik het nogal saai dus meestal maak ik na het douchen een vlecht en dan heb ik de volgende dag krullen of ik doe er papillotten in. Ik heb het nu rood geverfd, ik had eerst ombre hair. Ik had het liever langer en golvender gehad, maar op zich ben ik er wel blij mee :)

Wauww, die kleur <3 _/-\o_

Ik heb mn haar rood gedipdyed haha, mag het niet helemaal verven :n

Gianti

Re: Ben jij tevreden met je haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:50

ik ben absoluut niet tevreden met mijn haar... maar weet niet wat ik er mee moet :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:54

Rachelle_K schreef:

Wat een mooie kleur! Prachtig :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:56

ik heb stijl en ben er redelijk tevreden mee. alleen ik verf het altijd want ik vindt het zo'n saaie kleur en het is altijd pluizerig :P
(op deze foto heb ik m'n haar niet geverfd)
zit nu te bedenken welke kleur ik nu wil..
http://i46.tinypic.com/2qsquco.jpg
(mensen let alstjeblieft niet op m'n hoofd.. :') )

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:02

Ondanks dat ik regelmatig klaag over mijn haar, ben ik heel tevreden. Heb dik bruin krullend haar. Het is alleen lastig te peilen hoe het de volgende dag zit. Soms pluist het meer dan de andere keer en soms krult het mooier of is het wat stijler. Zolang ik met nat haar slaap is het wel aardig te peilen, maar als ik mijn haar aan de lucht laat drogen is het onvoorspelbaar :P
Wil er soms wel wat anders mee, dus wil het eens Ombre gaan verven.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:02

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:03

Niet ontevreden, maar ik had liever blond en krullen gehad. Nu ben ik blond van mezelf en heb ik heel erg steil haar. Ik kan er niets mee, maar mijn kapster zegt altijd dat ik heel blij moet zijn met mijn haar. Ik weet zeker dat ze dat zegt om mij tevreden te stellen. :))

Ik ben wel blij dat ik geen bruin haar heb. Ik was vroeger spierwit, maar ik word langzaamaan steeds een beetje donkerder.
Vroeger kreeg ik altijd veel aandacht en dan vooral in de zomer. :D spierwit haar, zwarte wenkbrauwen en een heel donker huidje door de zon. :))

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:06

enomis123 schreef:
Erg happy met mijn haar...

Wil je weten of je nieuwe vriendje kaal gaat worden?? moet je kijken naar de haardos van zn opa van moederskant... die bepaalt de haardos van de man... (nu we t toch over haar hebben) ;-)

Helaas... de opa van mijn hubbie was niet kaal. Mijn hubbie daarentegen... :')

Wat betreft mijn eigen haar, daar ben ik zeker blij mee :j Mooie kleur, volle bos en met slag. :j

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:14

nee, vind mn haar eigenlijk maar niks..
donkerblond met slag en erg dun, toen dip dye blond gedaan en nu is het erg dood en pluizerig.
wou/wil graag lang, blond, steil haar maar dat gaat eht nooit worden helaas.
Laatst bijgewerkt door pietaaa op 16-03-13 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:17

Ik vind m'n haar verschrikkelijk! Het is dik (en snel te zwaar) en krult altijd net de verkeerde kant op ...
Met de stijltang probeer ik maar wat van te maken :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:28

Neee ik vind mijn haar echt vreselijk, het is dun en het springt/krult en pluist echt verschrikkelijk vanzichzelf.
Het enige wat ik er mooi aan vind is de kleur, heel licht blond :D

ik stijl het overigens wel altijd!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:30

Zeer tevreden :D

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2498_n.jpg
http://oi48.tinypic.com/1hy6c.jpg
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7824_n.jpg
http://oi49.tinypic.com/2ivdy1c.jpg (op z'n langst.. toen gingen helaas de punten heel erg afbreken dus moest er een stuk af halen ;( )

heb wel een beetje kleur advies nodig.. laatste die ik had was een nieuwe, intense kleur rood van garnier die ik echt helemaal geweldig vond, kan m' nu alleen nergens meer vinden :( echt zo'n mooie kleur, in bepaald licht leek het bijna een donkerpaars/plum en in ander licht was het weer super shiny diep rood. Wil echt die kleur weer hebben! Iemand ervaring met die kleur en kent een ander merk dat hetzelfde doet?

ChevalNoir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:35

Mijn sluike dunne haar is niet echt wat ik graag zou willen. Een model erin krijgen lukt wel, maar blijft nooit langer dat een twee uurtjes zitten. Ik heb het opgegeven en kies nu standaard voor een paardenstaartje.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 09:49

Nayomie schreef:
http://www.elle.nl/var/ellenl/storage/i ... erence.jpg
Dit haar. Ik kan mijn eigen hoofd erbij denken. Het pluist, de kleur, de slag. Klopt helemaal!

Wie weet wat ik hiermee kan? :P

Alles? Gewoon naar een goede haarsalon gaan en een passend haarproduct kopen. De kapper (mits een goede) kan je hier prima in adviseren.
Daarnaast kan je met een olie/mousse/spray niet pluizende vlechten, knotjes, een staart, krullen, slag of stijl. Als je niet weet hoe kan je op youtube een hoop tutorials vinden.

yasminlove1 schreef:
weet niet ik had gewoon zo`n spray en ik denk niet dat het merk veel uitmaakt want ik had verschillende.

Als je verder kijkt dan de producten in de supermarkt kan je waarschijnlijk wel iets passends vinden hoor.

Ik ben prima tevreden met m'n haar. Het is mooi lang, stijl te krijgen, gekruld te krijgen of op te steken. In z'n natuurlijke staat is het veel en pluizig, maar gelukkig zijn er genoeg producten om het in model te krijgen :Y) .

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 09:52

Roosch schreef:
Ik was heel tevreden met m'n haar, sterker nog.. het enige uiterlijke kenmerk waar ik trots op was/ben.
Maar het valt nu met bosjes uit. :')
Volgens de omgeving valt het nog wel mee maar ik voel het gewoon minder worden.
Slik nu wel veel vitaminen om het weer in orde te krijgen op de een of andere manier.

Je bent in de rui! :Y) Jij hebt echt práchtig haar!

Ik ben ook tevreden met m'n haar. Het is makkelijk!
Foto'tje :Y)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 6887_n.jpg

(Hoezo dode punten? :o het is inmiddels wel geknipt hoor :D )
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 17-03-13 09:57, in het totaal 2 keer bewerkt

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 09:52

Ik ben ook wel tevreden met mijn haar.
Het is qua kleur een hoop bruintinten door elkaar en er zit een ombre in door mijn superlange uitgroei.
Het komt tot onder mijn schouderbladen en ik laat het nog groeien.
Wel is het heel dun en blijft het altijd in de handdoeken zitten :+

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 09:54

ik ben niet tevreden met mn haar kleur, want ik verf het altijd donkerder.

ik heb van dat asblonde haar, das net niet blond, net niet donker. ik weet niet, heb altijd drang om het donker te verder. heel donker bruin. Dán vind ik het zooo mooi!
Maar nu wil ik toch stoppen met dat verven, vind het zo'n gedoe, en het kost ook genoeg :Y)
Dus ben benieuwd...laat het nu uitgroeien en dan bekijk ik of ik mn eigen haarkleur aan kan :')

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 09:55

Niet tevreden, maar is ook deels aan mijzelf te wijten.
Door psoriasis heel veel stukgekrabt op mijn hoofd, ik mis gewoon een hoop van mijn haar. Met lang haar had ik veel slag, ik heb het noodgedwongen kort moeten knippen i.v.m. de behandeling van mijn huid. Het is nu aan het groeien, tot schouderlengte zit ik nu, maar het is dun, futloos door behandelingen en het pluist nog steeds als een idioot met dit weer. Is onder controle te houden met arganolie, maar het oogt gewoon niet gezond. :=