Weg met de kilo's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Re: Weg met de kilo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:35

Ik weet dat het goed alleen kan, met muziek, maar het is zo lastig om er dan heen te gaan. :')

Natuurlijk SSDesign!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:38

Leuk Jorinda :)

Ik zal mezelf even voorstellen. Ben Susan en ik ben 19 jaar oud. 1.80 lang en heb een BMI van 21, op zich wel netjes dus :) Alleen mag ik wel een beetje strakker worden, haha. Grote hobby is fotograferen, heb een leuke verzorgpony. Oh en ik woon in Wageningen en studeer hier ook op de universiteit. Ik sport daar bij het sportcentrum voor 70 euro per jaar, geen geld dus. Ben eigenlijk iedere week wel 1x daar te vinden en doe vooral aan fitness. Maar ze hebben ontzettend veel leuke groepslessen daar, dat wil ik wel wat vaker gaan doen (vorig jaar deed ik dat wel 3x per week, maar dat is iets afgezwakt).

Ik herken dat helemaal Jorinda. Ik vind het ook echt lastig om te gaan. Computeren en foto's bewerken is zoveel leuker. En als het mooi weer is, zit ik liever op een bankje in het park... :o

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:43

98xsophiex98 schreef:
Ik wil 15 tot 20 kilo afvallen alleen ben colaverslaafde

Je bent 14 jaar lees ik in je profiel. Hoeveel weeg je nu dan en hoe lang ben je? Je bent nu volop in de groei en als je geen extreem overgewicht hebt lijkt 15-20 kg mij absoluut niet goed op jouw leeftijd. Wel zou ik de liters cola opzij zetten. Een keer een glas kan geen kwaad, maar liters is niet goed ook al ben je keurig op gewicht. Dus je eet- en drinkgewoontes aanpassen kan geen kwaad, maar zoveel afvallen op jouw leeftijd daar zet ik mijn vraagtekens bij.

liefpaardjee schreef:
hoii,

ik mag ook wel weer iets afvallen voor de zomer
want als ik een strak shirtje aanheb zie je dat echt
heel erg

k weeg nu 46 kilo en ben 1.60 lang

Jij bent 13 jaar lees ik. Volgens mij is jouw gewicht perfect. Vergeet niet dat je in de groei bent. En verwar het krijgen van wat vrouwelijke rondingen niet met te dik. Lekker bewegen, sporten en niet teveel snoepen kan nooit geen kwaad, maar echt bewust gaan afvallen lijkt me niet verstandig. Maar gelukkig geef je zelf aan dat je enkel wilt minderen met snoepen ;)

eclair98 schreef:
Ik wil ongevee 6 kilo afvallen, ben nu te zwaar en kom nergens over heen met gym := Alleen, ik heb een afgeboren afwijking aan mijn voeten waardoor ik pijn krijg bij rennen en te lang lopen. Ik doe nu aan roeien (in een boot en soms binnen) en rijd 3 keer in de week paard en daar moet ik ook heen fietsen.

Ben je echt te zwaar? Wat weeg je en wat is je lengte. Je bent 14 jaar en net zoals ik hierboven zeg in de groei. Ontzeg jezelf in ieder geval geen belangrijke voedingsstoffen, wan die heeft je lichaam hard nodig nu je flink in de groei bent.

Ik schrik eerlijk gezegd een beetje van al die jonge meiden die willen afvallen, soms zelfs flink wat kilo's. Als je echt overgewicht hebt is het verstandig om af te vallen, maar dat moet je op die leeftijd wel met beleid doen en het liefste met goede begeleiding. Ik hoop dat het terecht is en er echt sprake is van overgewicht, want het moet niet de verkeerde kant opslaan.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:47

Hier nog een.

Ben 1.63 en weeg 76 en t moet er echt af.... Anders kan ik zeker weten nooit op me pony. Alleen sporten in de sport school vind ik vreselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:26

Ojajoh schreef:

Moderatoropmerking:
Daarom plaats ik hier een slotje. Uit veiligheidsoverwegingen: veel jonge, minderjarige bokkers die teveel af willen vallen terwijl dat niet nodig is, is er gekozen om een centraal topic te gebruiken wat dieet aangaat.