Wij hebben ook een microscoop en soms is het vechten om dat ding! wij doen ook narcose behandelingen en helaas kan die dan niet mee en das wel eens jammer
Lithya
Geplaatst: 11-03-13 19:33
Microscoop moet je wel over kunnen. Word er erg misselijk van. Kijk liever op het grote scherm. Maar is wel een mooi beeld als die kanalen open zijn. Maar mooiste beeld vind ik niet een goed uitgevoerde endo, gevuld tot opening apex goed op de foto
Cofferdam vind ik leuk om te plaatsen ook geen moeite mee op school hebben we 4 weken lang 4 uur in de week cofferdam aan moeten brengen tijdens praktijkles Vind het ook erg prettig werken ook! soms spoelen we met edta na, niet altijd hangt er van af hoe en wat.
Leuk is anders, maar vind het wel ideaal werken. Komt niets in de mond van de patiënt en je hoeft niet steeds moeite te doen alles goed droog te houden.
Pfff heb je zelf wel eens een coverdam gehad op de 47... nouuuuuu dat is niet fijn als patiënt hoor. Maar goed ik kan ook niet goed door mijn neus ademen dus dat maakt het allemaal nog ff wat minder plezierig allemaal.
Ja tijdens de opleiding wel ja. Maar zorg dan wel dat ik droog kan werken en de andere helft vrij is. Geeft meer ademvrijheid
SummerLess
Geplaatst: 11-03-13 19:50
Ik heb het zelfs over me 36 gehad. weet er niet heel veel meer van (A) Ik probeer het altijd zo subtiel mogelijk te doen 1 ding scheelt bij ons! mijn baas geeft altijd verdoving!
De mijne toen ook, maar ik kan ook mijn mond niet lang open houden dus dan is het en, en. Weet nu wel dat ik als het ooit nog nodig is een bijtblokje vraag....