, vind het ook een hele stomme plek om dat bij een vrouw open te snijden.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, vind het ook een hele stomme plek om dat bij een vrouw open te snijden..
(werkte hij maar direct x.x). Weet.nog niet of ik morgen een tas met spul meeneem ben als het goed is zo thuis... 
(voor mij de beste remedie)

Ze hoefde daarvoor geen aanpassing te maken in voedingspatroon. Zelf zei zij toen dat dit heel persoonlijk is... De een wel, de ander niet. Die galblaasontsteking kreeg ze niet lang nadat ik was geboren, dus 'k ben waarschijnlijk een schuldige factor geweest! 

Myra87 schreef:. Beetje laat misschien maar succes Anniek. Ik heb al meerder malen maag en darm onderzoek gehad en kijk er niet echt naar uit.Boheme schreef:Ik ook in maart een jaar geleden. Alleen ik heb nog heel veel last. Ben in juni 2012 opnieuw geopereerd omdat ze een aantal stenen waren vergeten. Daarna een acute alvleesklier ontsteking gekregen. Nu nog last van ontlasting, 8 keer per dag naar de wc. Pijn in buik en darmen. Bloed, echo, mri en ct laten geen afwijkingen zien. Nu 13 maart nog een darm en maag onderzoek. Ik ben hierdoor mijn baan verloren en weet niet wanneer ik weer aan het werk kan.
Jeetje, wat heftig zeg. En dan ook nog je baan verliezen
Ik heb nooit stenen gehad maar een chronisch ontstoken galblaas, wat veroorzaakt werd door stress (vanuit het werk) Ik ben dan ook mijn baan verloren in sept 2012.
Ik ben er wel beter door geworden. Ik werkte onregelmatig en werkte als floormanager bij de mac, wat blijkbaar niet goed voor mij bestemd was.
Succes en sterkte met maag en darmonderzoek. Ik heb destijds ook zo'n maagonderzoek gehad, heb je het eerder gehad?
.Fijn dat je je wel goed voelt en helemaal fijn dat je eerder aan de beurt was! Je kunt het maar achter de rug hebben. Nou ben je lekker van die stomme rotstenen af.
. jeuk, jeuk, jeuk...
Vrijdag mag ik ze eraf pulken en over 6 weken controle van de wondjes op de poli en dan maar aangeven dat steristrips ook geen succes zijn.