Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
phormicola schreef:Ik douche elke dag. De ene keer spoel ik me even snel af (3-5 minuten) en de andere dag was ik mezelf (15-20 minuten). Mezelf elke dag grondig wassen vind ik niet echt noodzakelijk
Met haren wassen (1-2 keer per week) ben ik ook wat langer bezigkevinsky schreef:Ik douch ook veel meer en langer!
Vaak een 5 á 6 keer per week en dat ook 30 tot 40 minuten

...Ik douche dan zo'n 5-10 minuutjes...Soms een 15-20 minuten als ik me moet scheren...Ben er meestal te lui voor om mijn benen te doen, dus als ik het moet doen kost het even wat werk
Ik probeer niet iedere dag me haar te wassen, maar op 1 of andere manier doe ik het toch...het voelt anders toch niet schoon....Als ik niet sport kan ik ook gerust een dagje overslaan in de winter hoor... Ik douche ook meestal in de avond ipv de ochtend...Ik blijf liever nog 10 minuten langer in me bed liggen
Wel doe ik een washandje over me gezicht etc.
. Probeer er altijd snel uit te zijn.
.
verootjoo schreef:Espoir_ schreef:Want?? Ik heb het trouwens aangepast omdat het misschien iets hard was inderdaad.. Maar wie verzint het nou om een half uur onder de douche te staan. Zonde van de tijd en het water.
Omdat iedereen zelf moet weten wat ie met zijn tijd en geld doet?
Espoir_ schreef:Als je nog thuis woont maakt dat geld niet uit hè, dat heb je toch niet in de gaten. Daarnaast moet iedereen het inderdaad zelf weten, maar ik vind het zwaar belachelijk.