bh maat laten opmeten maar toch niet goed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:10

hunkemoller staat ook niet echt bekend om zijn deskundige advies :o
Je hebt waarschijnlijk gewoon het verkeerde model aangemeten gekregen van deze mensen. Ik zou gewoon naar een betere lingeriewinkel gaan koop daar een bh vraag waar je op moet letten etc. en probeer het daarna nog eens. Desnoods met je oude bh mee op te vergelijken. :)
Hunkemoller maten vallen overigens altijd 'anders' zo heb ik daar toch minimaal een 75F nodig. En die heb ik geen enkele andere winkel ooit nodig gehad. :o

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:28

fargo schreef:
Nou Hannanas dat weet ik zo niet, zodra ik eenmaal B had ben ik nooit weer teruggeweest op A ;-)

Wel lezen he... 70b en 75a zijn kwa cup bijna hetzelfde..

SecretLIN

Re: bh maat laten opmeten maar toch niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 00:15

nou vandaag lukte het niet morgen ga ik wel heen

maar bij hunkemoller kun je geen geld terug krijgen alleen maar waardebonnen volgens mij
zal morgen eens vragen.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 08:53

Dan kan je van die waardebonnen bijvoorbeeld een pyama/ slipjes kopen.
Of als je naar een speciaalzaak bent geweest en weet welke maat je hebt, hoe jij eventuéél kan spelen met maten en weet waar je op moet letten/ waar een passende bh aan voldoet. En dan teruggaan naar honkenmoller en weer een bh kopen, maar dat je er zelf ook kritisch naar kan kijken omdat je weet hoe een goed passende bh hoort te zitten en je dus metr een passende bh naar huis gaat ;).

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 10:14

dat is inderdaad ook nog een optie.
om voor 70 euro slips te kopen vind ik ook wel veel ( draag het liefst ook gewoon setjes) en pyama draag ik niet haha.

ga ik ze terug brengen dan naar speciaal zaak laten opmeten en dan bij honkenmoller zelf een bh passen etc. koop ik bij speciaalzaak ook wel een is ook banketstaaf niks te kopen toch haha.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 10:17

Mri schreef:
Riets Lingerie --> meerdere merken, dus ook meer keuze in pasvormen en prijsklassen
Oude Ebbingestraat 76

Lincherie --> Meerdere merken, keten met winkels door het hele land en staan goed bekend
Nieuwe Ebbingestraat 3

Body touch --> ook meerdere merken
Oosterstraat 54

Ben niet bekend met de winkels maar ken de merken wel.
Livera en Hunkemoller zie ik niet als "goede lingerie zaken". De kleinere zaken hebben vaak de echte kennis in huis.

Lincherie is een goede! Een bekende van ons. Wel wat duurder, mijn moeder geeft er graag geld uit. Ik kom er alleen voor sport Bh's. Maar ze weten waar ze het over hebben. En als je verteld dat je gewoon wil weten wat een goeie bh is voor je helpt ze je gewoon.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 12:02

SecretLIN schreef:
dat is inderdaad ook nog een optie.
om voor 70 euro slips te kopen vind ik ook wel veel ( draag het liefst ook gewoon setjes) en pyama draag ik niet haha.

ga ik ze terug brengen dan naar speciaal zaak laten opmeten en dan bij honkenmoller zelf een bh passen etc. koop ik bij speciaalzaak ook wel een is ook banketstaaf niks te kopen toch haha.

en als je je nieuwe van speciaalzaak dan ook weer aantrekt als je naar hunkenmoller gaat, kan je ook ter plekke weer makkelijker kijken/ vergelijken of de bh's van de hunkenmuller ook (net zo) goed zitten.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 16:39

Kreeg gelukkig mijn geld terug bij de honkenmoller de mevrouw die me geholpen heeft was heel vriendelijk ze heeft nog even gekeken maar bleef erbij dat de maat goed was..

ben meteen doorgegaan naar Lincherie wow wat een wereld van verschil!
bleek dus wel een andere maat te hebben.. hier waren ze echt hee vriendelijk en kundig ga er zeker vaker een setje kopen :D idd wel prijzig maar heb je wel de goede maat en goede kwaliteit heb nu een setje van marie jo :D was 105 euro kwijt voor bh met slip.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:42

Kijk is aan!
Het voelt meteen ook een stuk beter als je het aan hebt of niet?

Hunkemuller is gewoon geen speciaal zaak :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 17:17

jazeker echt een heel verschil dit zit gewoon al lekker :D en kreeg goed advies van zeer kundige verkoopsters 2 wat oudere dames echt heel fijn ga er zeker vaker heen :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:19

+:)+ Fijn dat je tevreden bent! en geloof mij, je gaat het kwaliteitsverschil de komende tijd echt voelen :j

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:23

*\o/* mooi zo TS :) veel plezier van je nieuwe setje :) en ik hoop voor je dat de rest van je bh's nu niet enorm rottig gaan zitten voor je gevoel aangezien je nu gevoeld hebt/voelt hoe ze horen te zitten! ;)

ben op zich wel benieuwd op welke maat je nu uiteindelijk bent uitgekomen :+

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 17:50

Moet nu dus wel weer meer hebben haha zal eens een goedkope in deze maat proberen

kom uit op 70 d hahaha en zo groot zijn ze niet eens :P lijkt alsof ik amper een b cup heb :P

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:55

Wat fijn dat het nu wel goed past! Omdat de lingerie in dat soort zaakjes toch vrij prijzig is, koop ik vaak alleen de bh daar, slips etc koop ik dan wel heel goedkoop.
Maargoed, ik ben dan ook niet van de setjes en mij maakt het niet uit of het nu bij elkaar past of niet.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:05

SecretLIN schreef:
Moet nu dus wel weer meer hebben haha zal eens een goedkope in deze maat proberen

kom uit op 70 d hahaha en zo groot zijn ze niet eens :P lijkt alsof ik amper een b cup heb :P

Heb ik ook! Ben 1.80, dus "mega groot" is zo'n d niet bij mij!
Zo zie je maar hoe persoonlijk de maat is.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:07

Bij mij klopt het ook niet wat ze meten, de cup is dan te klein en de omtrek te groot als ik daarvan uit ga.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 18:17

even op internet gekeken dan toch maa ff zelfde maat proberen in goedkopere merk bh al zei die vrouw vd winkel wel dat ik bij andere merk misschien best c zou kunnen hebben.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:18

Wat ook flink kan schelen is online kopen van het zelfde merk, zelfde model maar een andere kleur.
Dan weet je dat de maat goed is maar benje toch voordeliger uit

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 19:11

heb ze online nog niet echt goedkoop gezien

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:33

je zou je kunnen aanmelden bij vente-exclusieve.nl , komen regelmatig actie's voorbij van duurdere lingerie merken(marlies dekkers/simone perle)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 20:37

oke, anders moet ik maar ff uitvogelen welke maat ik anders moet hebben
want had daar ook andere 70 d gepast maar die waren weer te groot..

haha moeilijk hoor :P

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:44

Erg goed merk ook en mooie lijn qua uitstraling. Helaas zitten ze mijn niet lekker maar ze zijn prachtig.

Ik heb zelf twee goede bhs en twee van de zeeman zitten me ook super alleen naar een half jaar aan vervanging toe.