Hoelang mag je verkouden zijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:05

Ik ben ook al bijna 2 maand flink verkouden, en heb er ook al een kuur voor gehad. Ik heb zelf ook allerlei kwalen en ziektes, dus krijg gelukkig altijd vrij vlot een kuur. Helaas, het heeft totaal niets geholpen. Als het volgende week niet wat beter gaat, moet ik maar weer heen :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:06

Zoiets, ben je zo aan de buurt. :D alhoewel, als je mij treft ik kan wel wat hebben, wordt niet zo snel misselijk. }>

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:08

Ik heb niet superveel tijd en heb dus niet het hele topic gelezen, dus sorry als dit al genoemd is!

Weet je zeker dat je geen allergie hebt ontwikkeld? Heb je katten, andere huisdieren, woon je wellicht in een oud huis (oud = stoffig, niet omdat je niet schoonmaakt maar omdat dat nu eenmaal gebeurt!). Wat jij beschrijft krijg ik namelijk als ik lang in een huis met katten ben, maar dat is niet altijd zo geweest; het kwam pas op toen ik 12 was o.i.d. en bij mijn vader zelfs pas rond zijn 20e.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 17:11

Hanmar schreef:
Ik heb niet superveel tijd en heb dus niet het hele topic gelezen, dus sorry als dit al genoemd is!

Weet je zeker dat je geen allergie hebt ontwikkeld? Heb je katten, andere huisdieren, woon je wellicht in een oud huis (oud = stoffig, niet omdat je niet schoonmaakt maar omdat dat nu eenmaal gebeurt!). Wat jij beschrijft krijg ik namelijk als ik lang in een huis met katten ben, maar dat is niet altijd zo geweest; het kwam pas op toen ik 12 was o.i.d. en bij mijn vader zelfs pas rond zijn 20e.

Liever 3 keer te vaak genoemd dan te weinig :) Want het klopt; mijn allergieen waren echter alleen al zichtbaar voor mijn 6e verjaardag. Dit verschilt ook van de allergische klachten die ik normaal heb (allergie is aardig onder controle in de zin van dat ik aardig kan functioneren). Voordeel is wel dat ik allerlei onstekingsremmende middelen als preventief moet nemen :) Met name de longen hebben daar veel baat bij.