Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:Waarom vreest je vriend zo voor zijn rijbewijs? Is hij chauffeur o.i.d?
Als zijn rijgedrag niet veilig meer is (Door wegvallen bijvoorbeeld) dan is het helaas zo.
Wat een rotsituatie eigenlijk... niet weten wat het is.. er wel op 'voorbereid' zijn... en daarna ook gewoon weer verder alsof er weinig gebeurt is.
Ben heel erg benieuwd wat er uit die onderzoeken komt, en vind dit een ontzettend leerzaam topic om te lezen!
Firegirl schreef:zacharyhill schreef:Bij epilepsie kan men ook een absance hebben men is dan net of iemand van de wereld is een bewustzijns daling.
Een client bij ons op de woning heeft dit ook wel eens en die heeft de diagnose epilepsie.
Was ook het eerste waar ik aan dacht. Het hoeft ook niet te zijn dat je helemaal van de wereld bent tijdens een absance, maar er een stuk minder bij bent en dus wel meemaakt wat er gebeurt. Het lukt dan alleen niet om te reeagen.
Goed dat hij zich laat onderzoeken door een neuroloog.
Lhundol schreef:Een absance komt wel alleen bij kinderen vol en niet bij volwassenen

Ook EEG gehad. Dan mag je een nacht niet slapen (en niet eten geloof ik?) en dan krijg je een onderzoek met allemaal elektrodes op je hoofd geplakt. Bij mij konden ze niet echt iets vinden en hebben ze het maar een koortsaanval genoemd