Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Maar dat komt toch bijna niet voor!
Scheelt een hoop nadenkwerk hahaha

Dat vonden ze ook een goede reden om me de rest van het jaar buiten te sluiten, en ik vond het genoeg reden om me niets aan te trekken van zulke kortzichtige mensen

maar getekende is niet heftig) maar om dan gelijk te zeggen dat ik onverzorgd ben (of me niet verzorgen wil)? 

Maar ik snap wel dat je even raar opkijkt van zon uitspraak.
wat een opmerking....Knoffer schreef:Nee, ik stond gewoon met een bek vol tandenAleeneh, heb je haar toen ook naar onderbouwing gevraagd?
Ik was toen met o.a. haar op een reis van de uni (want ja ja, madam zit op de universiteit!) en kreeg aan het eind van de week een mascara van haar en haar 'groepje' cadeau
Ik heb me echt dood gelachen.
Ik kan me er niet echt druk om maken. xLIESSSx schreef:Haha ik kan haar ook niet uitstaanDus trek je niet teveel aan van zo'n uitspraak ! Iemand als die meid zou ik niet kunnen uitstaan en ik zou het ook absoluut niet erg vinden als zij mij niet zou kunnen uitstaanMaar ik snap wel dat je even raar opkijkt van zon uitspraak.
Dus ik wil er nog even de nadruk op leggen: ik deel die meid haar mening ab-so-luut niet !
Heeft nog wel meer redenen dan alleen deze hoor. Is een rare griet.Laura82 schreef:Poeh dan baal je ook zeg. Ik blijf het verbijsterend vinden dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken en andere mensen erop beoordelen. En dat terwijl make-up eigenlijk echt een relatief recent mode-verschijnsel is.Ik heb ooit in een ver verleden het eerste jaar van verpleegkunde gedaan, ik werd daar op de eerste dag echt heel vreemd aangekeken. Toen ik vroeg wat er was, zeiden ze dat ze het vreemd vonden dat ik me zo slecht verzorgde terwijl ik een verzorgdende opleiding ging doen. Dus ik schrok, heb ik soms mn tanden niet gepoetst of deodorant vergeten ofzo?? Nee, het was omdat ik geen make up droegDat vonden ze ook een goede reden om me de rest van het jaar buiten te sluiten, en ik vond het genoeg reden om me niets aan te trekken van zulke kortzichtige mensen