Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb alleen geen flauw idee hoe alle liedjes heten.... Wel echt van die buitenlandse swing liedjes '!
wel een aanrader volgensmij !
. Is dat gek ??? En ik heb al jaren niet gesport kan dat dan ook of ben ik dan in m'n nadeel ? Bij ons is er een nieuwe sportschool gekomen waar ik dit en fitness wil gaan doen
. Ik heb ook die Zumba kleding gezien op de site (orginele) en die zijn llllllleukkkkkk. Heeft iemand toevallig zo'n zumba gargo pants en hoe vallen die ?? Sorry voor al m'n vragen maar wil wel weten waar ik aan toe ben
.
Bij ons in de groep zitten jonge meiden, middelbare leeftijd en wat oudere dames... iedereen doet het heel leuk... 
Probeer wel of je de kleding via je instructeur/instructrice kan bestellen... ZIN members (Zumba Instructor Network) krijgen nl. korting op de kleding... scheelt toch weer...

het ziet er allemaal goed uit en de cues zijn ook goed en duidelijk (aanwijzingen wat het volgende pasje is
)... de choreo's zijn vrijwel hetzelfde als de "gewone" choreo's
In het echt is het wel makkelijker, maar t is wel een heel leuk spel !
ennn zumba is voor alle leeftijden!
Erg interessant... maar niet echt mijn ding... 

Heb daarna nog een keer "Getting Nasty" gedaan en toen ging het wel helemaal goed...
. Wat een leuke reacties allemaal
en dan ga ik me er toch maar eens aan wagen
. Sterker nog, wilde gisteren gaan informeren op de sportschool maar stond helaas voor een dichte deur terwijl ie op zaterdag toch tot 17.00u open is volgens de site. Nouja dan maar dinsdag even langs voor info.
Nou ja... nieuw... het is een choreo op "Getting Nasty"... onze juf doet die niet in de les... 1x gedaan ofzo.. nummer is helemaal mijn stijl... dus heb ik opdracht gekregen om de choreo erin te stampen en dan "mag" (lees: moet) ik 'm aan de groep voordoen... dat is op zich wel een goede oefening, voor als ik dalijk zelf les ga geven... want deze choreo kent de groep nog niet, dus dan komt het aan op het cue-en... en laat dat nou net niet mijn sterke punt zijn...