Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik dacht al wat zit jou maag op een vreemde plek!! karuna schreef:Een vreemde vraag misschien maar kun je zwanger zijn en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben? Klinkt misschien dramatisch maar is wel iets wat zeker uitgesloten moet worden. Zo lang zo n heftige pijn op een niet logische plaats afdoen als een blaasontsteking komt op mij wat laks over. En een blaasontsteking heeft eigenlijk nooit pijn aan de linkerkant van je buik maar middenin.
.
Leffroi schreef:Het is gewoon heel simpel. Als het nu nog langer aanhoudt, naar de SEH. Als het wel je blinde darm is en hij knapt, ben je verder van huis. Het is geen ernstige ingreep en je kan dat ding makkelijk missen. Een weekje ofzo uit de running en weg alle problemen (ALS het je blinde darm is dan hè)
Maargoed, die buikpijn kan ook prima van je blaasontsteking komen. Bij sommigen zet het wat sneller door dan bij anderen en jij hebt 2 week van te voren als het ware al de waarschuwing gehad. Hopen dat de kuur aanslaat (en dat deed het al las ik?) en dan komt het wel weer goed. Is het morgen of overmorgen nog niet beter, gewoon even naar de HA. Je betaalt er bakken met geld voor, dus je mag er best een keer gebruik van maken
Hopke89 schreef:Ohw ik kan daar ook hele vervelende stekende pijn hebben.
Toch vaak in combinatie met problemen met de blaas.
Waarschijnlijk heeft die blaasontsteking al een tijdje liggen sluipen.
Ik vind het wel eens vervelend om dingen op blaasontsteking af te schuiven. Ik heb een tijdje gehad dan plaste ik echt bloed op het ene moment en andere moment kon ik wel weer gewone gele urine hebben. Ze deden ook of had ik het me verbeeld bij de huisarts want er waren geen eens sporen van bloed te vinden, maar echt af en toe was het allemaal knalrood. Echt soms kan ik er zo slecht tegen dat ik niet gewoon in mijn lijf kan kijken.
karuna schreef:Duimen dus, en is gewoon niet je blaasontsteking, of je hebt een nierbekken ontsteking daardoor opgelopen, maar die pijn zit in je rug en is niet te missen.