Doordat mijn rem blokkeerde.
Een kliene week gemankt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mi_Amore schreef:Scenario:
Ik was lekker aan het bellen blazen en mijn zus wou deze kapot knippen.
Jawel, met een schaar(waren toen 8 jaar ofzo)
Op een gegeven moment steek ik mijn hand uit naar een bel waar mijn zus ook haar oog op had laten vallen.
Resultaat: knipt ze recht tussen mijn ring- en middenvinger.
Zo'n 4cm vel van elkaar geknipt, door pees, vlees en alles (zusje knipte met 2 handjes aan de schaar dus had vééél kracht gezet)
Vingers wééééken aan elkaar gebonden en heb nu nog een litteken van 1cm.
Verder eens van 1 trede gestruikeld (10cm ofzo, voet verkeerd geplaatst): spierscheur in mijn enkel
En dan nog eens zo stom geweest om op een plank te stappen waar een nagel van 12cm uitstak.
Toen ik de nagel in mijn voet voelde prikken heb ik ipv mijn voet terug trekken, gewoon doorgestapt dus de nagel VOLLEDIG door mijn voet geramd
Verder the usual stuff:
- van de ladder gevallen: rug gebroken
- van paard gevallen: rug dubbel gebroken
- auto-ongeval: rug dubbel gebroken
Mijn 9 levens zijn bijna op...
Zo dadelijk krijg ik jouw pech nog over haha

. Zo ook die bewuste dag, na school stap ik achterop bij hem, fietsen rustig de hoek om. Stukje verder fietst hij tegen iemand aan, de fiets rijdt 'omhoog' via de been van de wandelaar, wij vallen er vanaf en ik krijg de fiets op mijn hoofd. Ik sta op, breng mijn haar in model (nieuw vriendje he...) en ik zie allemaal bloed aan mijn handen. Ik had nergens pijn, dus zal wel. Onderweg nog steeds druk bezig met mijn haar en er komt steeds meer en meer bloed aan mijn handen. Eenmaal thuis gekomen zien mijn vriendje en moeder een gat in mijn hoofd zitten. Ondertussen word ik flink misselijk. Mijn ouders hebben mij met een (gifgroene) emmer in de auto gezet en naar het ziekenhuis gebracht. Gat in mijn hoofd werd gehecht en omdat ik maar bleef spugen moest ik een nachtje blijven. NatassJa schreef:Gebeten door een hond paar jaar geleden en daar blijvend letsel aan overgehouden. (Dystrofie)
En dan denk je, "Grote stoere gevaarlijke hond", dat klinkt nog aannemelijk. Maar het was een poedel

De ergste enkel is toen in de tape gezet en de minst ergste in loopgips. 4 weken krukken.
Schaam me er nu nog voor.
vuurneon schreef:Miracle_ schreef:Ik ben 4 jaar terug gespiest in mijn nek door een ijzeren pin.. 2 mm naast mijn slagader.. Ik heb dus duidelijk een engeltje bij
Als ik de foto's ervan zie krijg ik nog kriebels
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Pauline schreef:Oh dit is mijn topic.
Een hek bij een natuurgebied dat dichtklapt: duim gebroken
Een sprong in een bus: hersenschudding.
Een kopje pakken in een camper: hersenschudding met bloeding, nog altijd last van.
Sprongetje: gescheurde enkelband
Bosritje dat eindigt in salto mortale: gebroken stuit.
uit bad stappen en mijn voet niet genoeg optillen: elleboogpuntje gescheurd
waaaah enz enz enz
Kitty__ schreef:Ik heb eens de zoldertrap weer naar boven willen klappen (dit gaat in drie delen) maar blijkbaar had ik hem niet ver genoeg ingeklapt...
De trap viel terug met een trede achter op mijn hoofd en een trede net boven mijn lip.
Nu heb ik een deuk in mijn hoofd en een klein litteken op mijn lip.
Steeds als ik nu op zolder geweest ben let ik heeeel goed op of de trap goed vast zit
), ...
), ben vorige week nog van de trap gevallen, en ik bots ook regelmatig tegen de tafel aan. Ik snij ook in m'n vingers, en elke keer weer zit ik met m'n haren tussen de douchedeuren (ik stap de douche in en sluit de deuren achter me heen zonder ver genoeg door te stappen
).
), zal nooit hollen over ijs (dan vraag ik er gewoon om
), ook niet aan de rand van een zwembad trouwens
Ik heb gewoon niet zo'n zin in pijn, dus kijk ik altijd goed uit
ik open het buisje en ja hoor, echt een miniscule spetter springt omhoog en
, gevolg