Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. be ook gewoon klaar om op mijn eigen benen te staan
sannx94 schreef:Kiki,
Mijn vader.. is een gecompliceerd man zal ik maar zeggen. Wil niet vaak zijn gevoelens uiten maar is erg wijs en heeft mij in veel situaties al erg geholpen. Wat betreft de situatie met mijn moeder, hij begrijpt mij en begrijpt mijn moeder. hij heeft het er ook moeilijk mee. Maar omdat mijn moeder zo explosief is laat hij het gebeuren gewoon om de vrede in huis te bewaren
sannx94 schreef:Meestal toch een minuutje. Dat is in andere situaties meestal wel voldoende.
Zal ik eens iets positiefs plaatsten? Ik ben de laatste maand super actief aan het porten omdat ik wat overgewicht heb waar ik van af wil, en daarin ondersteunt mijn moeder mij wel heel leuk. Ze vind het zelf ook heel leuk en wil me daarin graag helpen en het samen doen
sannx94 schreef:Ging net weer helemaal fout![]()
Hoorde mn moeder aan mn vader afluisteren. Zeg dat als er iets is dat ik liever heb dat ze het gewoon zegt.
Ik kon weer niet uit mn woorden komen begon gewoon meteen te huilen. Geeft ze dat als reden dat ze nooit met me praat.. Dat is toch raar? En stom want ik kan het niet bedwingen. Heb zo'n 3 kwartier gehuild voordat ik rustig werd... pfff
Ayasha schreef:44Myrthe44 schreef:haha, nee dat klopt.
Ik zou iig niet kunnen leven met zo iemand, dat blijkt wel.
Respect voor jou ts!
Is het dan geen optie om nu je taken vol te blijven houden maar ondertussen wel op zoek te gaan naar een eigen plek?
Dan oordeel je best ook niet zo hard. Wat jij nu doet is als tegen iemand met verlamde benen zeggen dat ie maar moet gaan lopen..

Het kan heel goed dat je moeder zich daadwerkelijk geen voorstelling kan maken van wat er allemaal moet gebeuren in huis en dus ook niet ziet hoe anderen daar hard mee bezig zijn
sannx94 schreef:Hulp in de huishouding was uit den bozeMn ouders vinden het namelijk niet nodig. Nja, moet ik die huishouding maar laten voor wat t is dan ofzo?