Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jans schreef:Dan ben je dus niet doorverwezen naar de Chiropractor maar naar eentje van de Mensendieck. Dat is manuele therapie, en zijn dus mensen die een artsen-basisopleiding hebben moeten doen.
Uhh.. je ging toch naar een osteopaat? Dat is echt iets heel anders dan een chiropractor, maar beiden niet medisch erkend.
sorry
maar komt op hetzelfde neer; beiden hebben niet de medische achtergrond die je verwacht als het om dieet gaat. 
Loose schreef:Wat maakt het verder uit of ze is doorverwezen of niet? TS zal vast wel haar redenen ervoor hebben om dit uit te proberen en het dus niet via de traditionele weg te doen.
Er kwamen trouwens wel interessante artikelen voorbij over/tegen het paleo dieet.

. 
Ook sportte ik in die tijd veel. Veel verschillende sporten uitgeprobeerd, want de dietiste zei dat je ook niet alleen moet letten op eten, maar vooral op waarom je eet, welke emoties erbij komen als je eet en hoe je eet. In totaal een jaar gedaan en toen kwam mijn vriend in mijn leven XD Ik ben toen langzaam mee gestopt. Erg jammer, want had het idee dat ik er het goed op deed. Ik voelde me fit en kwam niks te kort en gelukkig geen honger. Wil eigenlijk wel weer beginnen ermee
Het fijne was dat het niet aanvoelde over een dieet en ik had geen zin in meer in chips en koekjes
MISTRAL94 schreef:Moonfish wij verschillen van mening maar dat is ook prima.
Toch ben ik wel nieuwsgierig naar wetenschappelijke bewijzen hiervan.

)