In elkaar geslagen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:28

Camera's hoef je niet te zien... Tegenwoordig hangen er op elke straathoek camera's. Je hebt grote kans dat ze er bij de halte hangen maar niet goed zichtbaar zijn.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:28

Lieve TS,
Wat vervelend dat dit jou is overkomen.
Het is verstandig van je om alsnog aangifte te doen omdat dit soort gedrag door deze jongere vast niet voor het eerst plaats vind. Hopelijk kan de politie er iets mee, en anders helpt het misschien voor later.
Ik hoop dat het snel beter met je gaat!

Peer_hvj

Re: In elkaar geslagen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:40

Camera's hangen tegenwoordig overal hoor :)
politie hier in Amsterdam kan eigen agenten overal op straat volgen(dit doen ze vaak als ze in burger gaan)

Maar jeetje meis, dat is niet niks..
Ooit eens aan kickboksen gedacht? Ik heb er zelf heel veel van geleerd en ben er ook zelfverzekerder van geworden, helaas lukt het mij door blessures niet meer om de sport te beoefenen..
Het lijkt wel of de jeugd tegenwoordig een stuk gewelddadiger is.. Ik zelf ben nu ook 18 en als ik alleen ben voel ik me hier in de buurt soms ook best geïntimideerd door die snotapen, heb wel altijd mazzel dat ik mn honden dan bij me heb. In de meeste gevallen (en ik ben echt niet racistisch, heb ook een paar marokaanse vrienden en die zijn hardstikke lief) zijn het marrokanen en turken, met dat scheinheilige overdreven geloof en dan ondertussen zijn hun degene die messen trekken etc. Ben het dan ook eens met het niet gedragen? Terugsturen beleid. Zoals eerder gezegt lukt dat met onze eigen kaaskoppen niet, maar dan zullen we in ieder geval een stukje minder criminaliteit om handen hebben hier in ons kikkerlandje

Het is niet raar dat jij niks deed, je kon immers niks doen, wel die aangifte ook echt doen!
Maar die mensen die daar gewoon stonden te kijken!!!! Onbegrijpelijk!!
Kan het me niet voorstellen dat ik sta te toe kijken terwijl er iemand in elkaar getimmerd wordt,
en dan ook nog dat die jongen het lef heeft om naar je toe te komen, ik zou heb helemaal de huid vol gescholden hebben denk ik.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 01:44

Ik heb zelf zoiets van, als ik ze weer tegen kom, en ik heb geen aangifte gedaan, dan kunnen ze er minder mee dan dat ik wel aangifte doe. En aangezien ik nu toch echt klachten heb, en een blauw oog, schijn je als ze ze eenmaal hebben, nog een schadevergoeding te kunnen krijgen ook. (Erg van mij, kom maar op met dat geld) maargoed, ik ga me nergens op verheugen of wat dan ook. Als ze gepakt worden ben ik al blij! Hihi, nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes!

En ik ga morgen voor de aangifte maar eens speuren of er camera's hangen bij de halte's hier! Ik heb zelf Aikido gedaan, en heb me gisteravond nog even de trucjes voor me gehaald voor de volgende keer als er weer iets gebeurd. (Ik kan dat altijd helemaal voor me zien in gedachten xD) Aikido is echt verdediging en een ander uit balans brengen als hij/zij jou aanvalt. Een vriendelijke manier dus, die je altijd nog minder vriendelijk kan maken xD

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 01:49

Krijg net een hele goede tip van bokker Franka75! Ze kwamen uit dezelfde tram als dat ik kwam. In de trams hangen wel camera's, ik vraag morgen eens of ze beelden uit een tram op kunnen vragen. Dat lef heb ik denk ik wel om het op het bureau te vragen, of zou daar een erger misdrijf voor nodig zijn? Zo kunnen ze ook zien welke halte ze opstapten, en dus of ze op de school zitten waarvan ik denk dat ze op school zitten....

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:56

Jeetje Ts, wat een verhaal! Schandalig ook dat niemand je geholpen heeft :( Hoe gaat het nu met je? Voel je je al iets beter? Idd een goede tip! En gewoon vragen hoor, dat is niet raar! Heel veel sterkte :(:)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 02:00

Nouja, beter gaat het niet... Ik lig nu in mijn bed en elke beweging voelt als een hel... Ik weet ook niet meer hoe ik moet liggen (en de rest van de dag vandaag zitten) om geen pijn te hebben...
Bedankt voor je berichtje!

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 02:04

Dat kan je natuurlijk vragen!

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 02:27

Ach meis, heb met je te doen :(:) Om de pijn wat te verlichten zou je een paracetamol of ibruprofen kunnen nemen en daarbij je lichaam goed warm houden. Als je het ook maar iets te koud hebt slaat dat namelijk meteen op je spieren, waardoor je de pijn dus weer sterker voelt. Hoop dat je toch nog een beetje lekker kunt slapen, valt niet mee als je geen lekkere houding weet te vinden :(:)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 03:23

Wat erg zeg, ik woon zelf in Rotterdam zuid dus ik herken het wel.
Als ik het had gezien had ik zeker geprobeerd je te helpen, echt heel erg dit.
Ik snap anderzijds ook wel dat er mensen staan toekijken, ze weten niet wat ze kunnen verwachten als ze er wel tussenin gaan staan en tegenwoordig gebeuren er zulke gekke dingen..
Sterkte met de pijn, hoop dat je het nooit meer mee zal maken.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 03:39

Gowlan, ik snap je reactie maar als mensen er niet tussen durven te springen zouden ze op z'n minst wel even de politie kunnen bellen :) Ikzelf zou me er ook niet meteen in mengen, ben maar 1.65 en weeg net 52 kilo :+ Ben wel sterk, maar ik sla niet even zomaar vier meiden van me af, of van iemand anders af ;)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 12:40

Ik heb gister 2 ibuprofen in genomen dat voor geen meter hielp =P ik snap dat mensen er niet 123 tussen springen, maar 112 bellen is gratis... Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 12:52

Houd je spieren inderdaad goed warm.
Ik vind het altijd wel fijn als ik mn blauwe/beurse/pijnlijke plekken zachtjes masseer, misschien helpt dat ook bij jou? Dat,masseren is namelijk goed voor de doorbloeding. Als je erg stijf wordt, probeer dan wat (yoga) oefeningen te dorn, dat is lekker ontspannend voor jou en je spieren.

Hopelijk worden ze snel gepakt.. En echtniet erg dat je op een schadevergoeding uit bent, dat zal ze misschien wel leren, paps en mams moeten dan namelijk neerleggen dus die krijgen, hoop ik dan, flink op hun donder

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 13:08

Vandaag gaat er idd wel een dikke sjaal om. Zo ff googlen of ik vandaag uberhaupt wel aangifte kan doen. Gister had ik gewoon echt geen tijd... En tsja, die schadevergoeding... Het geld kan ik goed gebruiken xD laat paps en mams maar dokken hoor. Zodat die kinderen eens even flink hun best mogen gaan doen. Ik hoor het steeds meer namelijk.. Maargoed. Dan moeten ze eerst maar eens gepakt worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 13:54

Meisje, zo snel mogelijk aangifte gaan doen! Mishandeling is een misdrijf en natuurlijk kunnen ze die camera beelden opvragen. Even sterk zijn en heel je verhaal vertellen; niet alleen voor jezelf maar ook voor andere meiden die in de toekomst misschien slachtoffer worden van dit soort uitschot.

Maar potverdorie wat erg zeg!! Ik hoop dat je weet dat het iedereen had kunnen zijn waarbij zij op dat moment dachten sterker te zijn. Het ligt dus niet aan jou!
En over die omstanders maar helemaal niet gesproken... Sterkte!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 13:59

Bedankt voor je berichtje! Ik ga zo weg naar het politie bureau!

stefan1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:02

succes meid zal voor je duimen

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:12

Succes! Heb net je verhaal gelezen. Ongelooflijk dat niemand dan ook maar iets onderneem! Ik kan hier ook zo pissig over worden. Mag hopen dat ze gestraft worden!! Of een keer een verkeerde tegenkomen....

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:19

Vreselijk zeg, ze hebben het recht niet je dit aan te doen. Dat heeft niemand. Bij mij op school werd iemand dankzij een misverstand opgewacht door ongv. zestien jarige jongens en meiden. En hij is twaalf. Hij is een paar dagen thuis gebleven en durft het centrum niet meer in. Vaak meld hij zich twee uur voordat we vrij zijn ziek, zodat hij ze niet tegen komt.

Vreselijk, en weet en onthoud dat deze mensen geen reden hebben of hebben gehad. Onthoud dat. Probeer te zorgen dat je niet alleen bent.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 14:22

Ik ga zo toch maar met de tram naar het bureau denk ik. Alleen wel lekker voorin zitten! =$ bedankt allemaal!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:24

Kan er niet iemand met je meegaan dan?
Goed dat je aangifte gaat doen in ieder geval.
Sterkte!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 14:44

Bedankt, ja er gaat een vriendin van me mee.
Zou dit ook maar iets van een bewijs zijn...?

Afbeelding

Ik krijg niet snel blauwe plekken dus dit blauwe (paarse) oog is al heel wat voor mij. Verder nog een inimini blauwe plek op mijn arm..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:46

Wel foto,s maken hoor voor dat alles weg trekt.

haffjechip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:47

ja zeker foto's maken die kan je later altijd nog nodig hebben

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:47

zou de foto's zonder make up maken :)