Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar anders zat het weer te strak met gevolg dat ik alsnog koude voeten zou krijgen) eerst een zomersokje aan gedaan daar gewoon een grote bladzijde (dus eigenlijk 2
) om heen gedaan als een tweede sok, een plastic zakje zodat het op zijn plek zou blijven en daarna nog zo een dikke sok van mijn vader..nou ik heb het heerlijk warm gehad kan ik je zeggen. Maandag ook maar eens voor mijn handen proberen voor op de scooter..bij de paarden zelf is dat hartstikke onhandig daar heb ik wel genoeg aan een handschoen, maar op de scooter kan het nog wel eens handig zijn.
(krijg je het ook warm van)
Caira schreef:Ik heb het ook, nooit mijn voeten altijd mijn handen, binnen no time worden mijn vingers echt spierwit en is al het bloed weggetrokken. Weer opwarmen doet echt enorme pijn en 's avonds heb ik functieverlies en stijfheid. Mijn handen doen echt zeer, blijven krom staan en ik krijg ontstekingen op alle gewrichten van mijn rechterhand. Ik ben eigenlijk een beetje hopeloos omdat mijn huisarts enkel hormoonzalf en diclofenac voorschrijft. De diclo werkt niet, de hormoonzalf ga ik niet eens aan beginnen.
zwanepol schreef:Voor de voetjes: hansaplast verwarmende voetencreme![]()
Niet perongeluk in je ogen wrijven of in je monddan brandt het als de neten.
Had laatst lekker mijn voeten ingesmeerd toen ik naar het theater ging, wow!
Caira schreef:hoe kom jij dan de avonden door?