Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:13

Mavala/mavalo/mavali of zoiets verkopen ze ook bij douglas en die heeft ook thinner.
Of sephora (in v&d), die moet als het goed is de thinner van opi hebben.
En anders ebay of misschien een nl webshop?

Als dit een hk topic wordt, ga je ook vanzelf andere dingen bespreken hoor. Logisch ook, wamt je zit continu met dezelfde mensen in 1 topic en leert elkaar beter kennen :).

Lindor92

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 09:36

bol.com verkoopt ook nagellakverdunner ;)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:07

Ik meld me hier ook maar weer. Lees eigenlijk altijd stilletjes mee haha!

Ik heb zelf erg brosse nagels en vaak chippen mijn nagels ook, dus dan heb ik nog dunnere nagels..wat kan ik hier het best tegen doen? Heb ze al eens helemaal kort geknipt, maar het blijft gebeuren. Ik moet eigenlijk geen nagellak meer opdoen, maar vind het zo leuk!

Iemand de tip? Of andere een goed merk waar ik mijn nagels een tijdje mee kan laten rusten? Dus een soort behandellakje?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:17

Een keer een vitamine kuur erover, nagelriem olie en een goede handcreme.
Als je nagels gespleten zijn, het gespleten stuk helemaal weg vijlen, niet knippen!
Vijlen altijd man links naar rechts of andersom, niet heen en weer

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:31

Handcreme smeer ik al dagelijks, meerdere malen per dag eigenlijk. Ik kan niet mijn hele nagel wegvijlen, want het gespleten gedeelte is redelijk ver op mijn nagels zelf. Iemand ervaringen met Trind? Want die hebben hele mooie kitjes...

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:41

Over trind zijn heel wat mensen tevreden. Google maar eens :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:55

Dank voor de tips over nagellak verdunner. :)

Heb op het moment ook wat brosse nagels, maar zonder lak ga ik pulken, dus net toch maar weer een lakje opgedaan: Grey Matter van Rimmel.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:12

Eline: ja dat weet ik. lees er wel goede verhalen over. zit zelf alleen nog te twijfelen welke set ik moet aanschaffen...ik denk dat ik gewoon het 'perfect system' pakket moet aanschaffen..heb ik alles in een :)

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:31

Heb er zelf geen ervaring mee :) Vriendin had wel dat pakket gekocht, ze is er heel tevreden over. Ik wou het eerst ook wel kopen, maar ik denk dat ik eerst maar is alle potjes en handcremes ga gebruiken die hier nog in de kast staan :)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:41

Ik heb via ebay glitters voor op mijn nagels gekocht, hoe kan ik dit netjes aanbrengen?
Het is een poeder zegmaar, geen grote glitters.
Iemand handige tips?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:42

Mengen in een transparante lak is denk ik het makkelijkst. :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:43

Blanke lak aanbrengen op je nagel, glitters erover heen strooien wanneer het nog nat is. Wel zorgen dat je een bakje eronder legt zodat je de overige glitters kan opvangen. En that's it!

Of wat Donkerblauw zegt, je kan het ook mengen, dan heb je meer een glitterlak....ligt eraan wat voor finish je wil.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:44

Als je gaat strooien wordt het echt een grote glitter-bende. Dat glitterpoeder vliegt letterlijk alle kanten op, en het is heel lastig om dat weer op te ruimen. (Ik spreek uit ervaring.) :=

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:46

Donkerblauw schreef:
Als je gaat strooien wordt het echt een grote glitter-bende. Dat glitterpoeder vliegt letterlijk alle kanten op, en het is heel lastig om dat weer op te ruimen. (Ik spreek uit ervaring.) :=

Haha, heb je een punt. Maar ach, als je van glitters houdt, dan doe je dus wat ik zei, en anders het advies van Donkerblauw opvolgen ;)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:48

Het is echt een soort stof, in plaats van poeder. Als je alleen al uitademt in de richting van het glitterpoeder heb je al een hele glitterwolk. :=

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:57

Het probleem is dat ik mini flesjes heb gekocht, dus geen idee hoe ik het dan weer terug ga krijgen :+
Nouja ik ga zo een poging wagen, bedankt! :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:05

Ga naar de hobbywinkel en koop een klein penseeltje. Koop een flesje blanke lak, penseeltje in de blanke lak, vervolgens in je glitter, et voilà

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:24

Dreamybol schreef:
Dank voor de tips over nagellak verdunner. :)

Heb op het moment ook wat brosse nagels, maar zonder lak ga ik pulken, dus net toch maar weer een lakje opgedaan: Grey Matter van Rimmel.

Ik heb ook Grey matter op. Vind hem heel mooi en hij lakt erg fijn! :)

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:27

je kan ook een A4 dubbelvouwen, openklappen en daar je vinger op bestrooien. Dan als je klaar bent blad dubbel vouwen en dan kan je het zo terug doen in het flesje :)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 20:23

Of je strooit de glitters op het papier, lakt je nagels, "doopt" ze in de glitters en de rest van het spul doe je weer terug in het flesje zoals Enomis heeft beschreven :+ .

Dreamybol schreef:
Ik heb de topcoat van Sally Hanson (bij ici paris) via dit topic ontdekt. Die kost 9 euro en is ook met 10 minuten uitgehard. Enige nadeel van deze vind ik (en ik las dat Seche Vite dat ook heeft) is dat ie vrij snel indikt.
Wil in mijn volgende flesje dus wat verdunner zien te stoppen als ie weer stroperig wordt, maar dat heb ik nog steeds nergens gevonden, jullie een idee waar je nagellakverdunner kunt kopen?

Hmm, ik weet niet... zou een verdunner in een lak die als eigenschap heeft snel te drogen, een goed idee zijn :\ ? Ik zou dan denken dat de lak daarna niet meer zo snel droogt als dat 'ie nu doet := ...

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:08

heb vandaag 2 topcoats van seche vite via ebay binnen gekregen...heeft even geduurd, maar het is echt top! vanavond meteen gebruikt en droogt snel!
heb er meteen 2, dus kan even vooruit :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:17

Sterre, dat is vrij normaal hoor.
Sehe heeft zelfs restore om erbij te kopen om erin te doen als-ie indikt. Ook chg fast forward dikt in bij de laatste kwart. Vrijwel allemaal eigenlijk.
Bij de meeste kun je gewoon normale thinner doen, alleen bij sv moet je echt alleen de restore gebruiken, anders wordt de hele substantie heel vaag.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:20

Sterre, het is in elk geval het proberen waard, heb het vorige potje met nog een kwart erin weggegooid omdat het echt appelstroopdikte had en dus niet meer bruikbaar was. Beroerder kan het dus niet worden met thinner erin. :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:25

Weten jullie een site die de O.P.I. liquid sands verkoopt voor minder dan in de winkel? Liefst niet Ebay!

(Aangezien ik daar nog steeds vrij weinig van snap, er is laatst een geschil tegen me geopend omdat ik iets niet gekocht heb? Wilde alleen zien hoeveel de verzendkosten waren :P )

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:26

Die kun je vast wel krijgen op Nailsupplies.us :)
(Je moet alleen wel een account aanmaken voordat je de OPI kunt zien)