Straks bloedprikken, heeft iemand nog tips tegen het flauwvallen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
). Als je alleen het gevoel wel aan kan raad ik je aan om weg te kijken. Dat zeggen ze sowieso vaak tegen mensen die het spannend vinden - niet kijken. Vaak willen ze dan ook nog wel even waarschuwen voor het prikje.
Gelukkig komen die lui meestal ook niet net kijken... daarom ben ik altijd heel erg vóór het aangeven van dat soort dingen!
Danseresje schreef:Dan zul je prednison en tavegyl of iets in die trant gehad hebben tegen de allergische reactie. Adrenaline is idd alleen in acute noodsituaties!
Ts, wat vervelend! Heb je idd iets gehad van de huisarts tegen de allergische reactie?
Rowdine schreef:Danseresje schreef:Dan zul je prednison en tavegyl of iets in die trant gehad hebben tegen de allergische reactie. Adrenaline is idd alleen in acute noodsituaties!
Ts, wat vervelend! Heb je idd iets gehad van de huisarts tegen de allergische reactie?
Prednison lijkt me niet; dat is namelijk ook tegen de ontstekingen en niet tegen de allergische reactie?
Ik kreeg namelijk prednison icm de amoxicilline.
Ik heb het ook eens gehad van de antibiotica, echt heel erg naar is dat. Hopelijk zakt het snel af, dit is echt onwijs afzien.. 
. Ik heb toen anti allergie pilletjes geslikt. Toen verdween het vrij snel.

. Ellende bah! Nemurin schreef:Prednison is een corticosteroïde en die onderdrukt reacties van het immuunsysteem. De antibiotica verhelpt de oorspronkelijke ontsteking, maar je immuunsysteem reageert in een geval als dit heel overdreven op de antibiotica (vreemd spul in je lijf) en díe reactie dient onderdrukt te worden omdat zoals te merken is, TS helemaal gestoord wordt.
Kan dus best dat je prednison of iets dergelijks kunt krijgen voor zoiets.
_Bitje_ schreef:Ohja en mn benen zijn erger geworden,.. Heb me net weer even ondergezeept met talkpoeder, helpt gelukkig wel een beetje
https://lh4.googleusercontent.com/-gUPl ... AG0764.jpg