Sterkte
, komt vast wel goed! Vriendin van mij heeft het eergister laten doen. Prik deed ff zeer (maar das maar kort) en daarna heeft ze niks meer gevoeld! Gaat bij jou vast net zo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)

Maar dat durfde ze ineens wel (??) en er zou geen blijvende schade zijn mocht ze de zenuw raken, dus het is gewoon doorgegaan en alles is goed gekomen! Heb helemaal geen last gehad, nooit pijn gevoeld.
ik ben verder ook niet bang alleen voor spuiten dus die prikken is echt een hell voor mij.
_Liiene schreef:Ja, ik heb ze ook meteen ingenomen toen ik thuis kwam. Halfuurtje later begon de verdoving uit te werken, en buiten wat tintelingen aan de zijkant van mn gezicht heb ik toen nergens last van gehad.
Mijn kaakchirurg raadde me het zelfs aan om ze meteen in te nemen als ik thuis kwam.
Nog een tipje; trek veel gekke bekken mocht je wang gezwollen zijn, ook daarmee bevorder je de afvoer van het vocht en het wordt er soepeler van
haha nee geintje ik zal het opvolgen! Zal me vriend leuk vinden hahaha.. DmNqUe schreef:oh ik moet ookik ben verder ook niet bang alleen voor spuiten dus die prikken is echt een hell voor mij.
Heb al wel eens 5 tanden eerder moeten trekken en weet dat die gehemelte spuit echt verschrikkelijk is.
Nu heb ik de pech dat ze bij mij niet door kunnen komen ( ze hebben te weinig ruimte )
Iedere keer proberen ze het en is het ontstoken en doet het natuurlijk erg pijn maar ze komen niet door.
Dus ik naar de tandarts geweest en ja hoor... de tandarts keek een paar seconde en zei gelijk dat hij hier zelf niet aan wou beginnen.......
Heb eergister het verwijzingsbriefje gehaald naar een speciale afdeling in het ziekenhuis waar ik voorrang krijg maar ik durf gewoon die cijfers niet in te drukken in de telefoon
_Naomii_ schreef:DmNqUe schreef:oh ik moet ookik ben verder ook niet bang alleen voor spuiten dus die prikken is echt een hell voor mij.
Heb al wel eens 5 tanden eerder moeten trekken en weet dat die gehemelte spuit echt verschrikkelijk is.
Nu heb ik de pech dat ze bij mij niet door kunnen komen ( ze hebben te weinig ruimte )
Iedere keer proberen ze het en is het ontstoken en doet het natuurlijk erg pijn maar ze komen niet door.
Dus ik naar de tandarts geweest en ja hoor... de tandarts keek een paar seconde en zei gelijk dat hij hier zelf niet aan wou beginnen.......
Heb eergister het verwijzingsbriefje gehaald naar een speciale afdeling in het ziekenhuis waar ik voorrang krijg maar ik durf gewoon die cijfers niet in te drukken in de telefoon
Brr ja dat zou ik ook dood eng vinden.. ik ben gewoon erg bang voor de na pijn en evt. na bloedingen..
Ik heb nog nooit een kies laten trekken dus heb ook geen idee hoe het zal zijn.. daarbij moet ik morgen ook nog een gaatje laten vullen.. baaaah!!

Ollie23 schreef:Bij mij zijn ze er alle 4 uit![]()
Verstand op nul, je wordt goed verdoofd en het komt goed.