Een prikje duurt gelukkig niet lang.Ik moet vrijdag naar de tandarts en nee het is niet zo'n vriendelijke.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Een prikje duurt gelukkig niet lang.

Ik voelde echt niets. Maar dan ook niets. Elke volgende keer hetzelfde. Geen enkel gevoel!
Maar inderdaad, bovenarm doet minder pijn dan pols of bijvoorbeeld onderarm.
, maar ik leef nog
. Ik herinner me niet meer met hoeveel ze rond mij stonden
. En ik maar schreeuwen dat ik naar huis ging
ik heb die prik ook gehad, maar ze gebruiken maar kleine/dunne naaldjes dus ik voelde het amper. Als een mug je 's nachts prikt merk je het ook niet, het is niet zo pijnlijk dat je van zoiets wakker kan worden. Maar ik ben ook bang voor die naalden :'( Noblesse_ schreef:Vorig jaar moest ik ook een infuus in het ziekenhuis, dat verliep helaas niet zo vlot. Ik herinner me niet meer met hoeveel ze rond mij stonden
. En ik maar schreeuwen dat ik naar huis ging
, ben echt blij dat ik makkelijk ben met naalden. Eerste keer bloedprikken heb ik me gek gepraat , toen voelde ik dat schijterige prikje en was het over
. En de tandarts doet het heel voorzichtig gelukkig
, behalve de kaak chirurg toen voor mijn verstandskies die rosde hem erin en heel veel woorden kwamen in mijn hoofd voorbij
Hannapony schreef:gelukkig zit er maar een paar seconden in mijn hele leven een naald in mijn armik heb die prik ook gehad, maar ze gebruiken maar kleine/dunne naaldjes dus ik voelde het amper. Als een mug je 's nachts prikt merk je het ook niet, het is niet zo pijnlijk dat je van zoiets wakker kan worden. Maar ik ben ook bang voor die naalden :'(