Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel ben ik achtergebleven in mijn (fijne) motorische ontwikkeling. Dit schijnt normaal te zijn. Ik kan gewoon alles, maar bijvoorbeeld in gym was ik altijd een van de slechtsten. dorientjuh schreef:Ik zelf ben twee maanden te vroeg geboren. Ik was de kleinste baby in het ziekenhuis en de kleinste luier kwam bij mij tot mijn oksels.
Qua intelligentie is het geloof ik goed gegaan, want ik heb HBO afgerond.Wel ben ik achtergebleven in mijn (fijne) motorische ontwikkeling. Dit schijnt normaal te zijn. Ik kan gewoon alles, maar bijvoorbeeld in gym was ik altijd een van de slechtsten.
kiki1983 schreef:Misschien beter om even niet updates aan de TS te vragen. Krijg nare ideen nu ze niet meer reageerd. Niet bij iedereen gaat het om een succesgeval..
maar aan de andere kant denk ik dat mensen gewoon oprecht met de TS meeleven (in mijn geval in elk geval wel) en haar willen steunen voor zover dat kan
kiki1983 schreef:Dat snap ik ook alleen weten we niet hoe het met haar kindje gaat en reacties als gefeliciteerd kunnen best hard aankomen als het allemaal niet is gelopen zoals we graag willen. Ik hoop idd dat ze het gewoon erg druk heeft.