test negatief, toch zwanger??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:53

Beauty26 schreef:
bedankt voor alle reacties... Ik zou zeker een update plaatsen als ik maandag bij de dokter ben geweest. Ondertussen wil ik even wat ervaringen van anders mensen, als dit mogelijk is. Mijn man is overbezorgd altijd wel verzorgend geweest en soms wat overbezorgd, maar nu hij vermoed dat ik toch wel eens zwanger kan zijn, mag ik ineens bijna niks meer! Vandaag werd ik om 11.00 uur wakker, gegeten, daarna eerst balkon met schrobber schoon gemaakt, en daarna naar stal met mijn man en paard gelongeerd.. Mijn man heeft de stallen gemest, na het longeren mocht ik niet meer aanvegen, geen kruiwagen leeg kiepen, niet met de honden wandelen... Op de bank zitten dat mocht ik doen. Mijn man is bang dat ik teveel doe, en mezelf dus voorbij loop ( ik heb al eens een burn- out gehad)... En loop dus wel eens mezelf voorbij. Maar nu hij dit vermoeden heeft mag ik ineens bijna niks meer, ik bedoel ik ben MISSCHIEN zwanger niet gehandicapt of iets anders, dat ik dingen niet meer kan... of zie ik dit nou zo verkeerd... Mijn man zou het helemaal fantatisch vinden als ik zwanger zou blijken te zijn, ik zou daaraan tegen meer aan het idee moeten wennen. Maar hij is o zo bang dat ik een miskraam krijg... Want als ik me te druk maak kan ik wel eens een miskraam krijgen, ja dit is misschien inderdaad zo maar tussen niks meer mogen doen, of de dingen doen die ik normaal ook doe, is toch wel een verschil? Bedoel ja normaal doe ik aardig wat op een dag werk de ene week 19 uur, in de zorg en de andere week 16 uur, en dat word meer.. daarnaast doe ik normaal 2 stallen mesten, het huishouden en de honden thuis... Maar omdat ik misschien zwanger ben moet ik alleen maar werken, en naast werken thuis zitten? Hoe deden jullie dat toen jullie zwanger waren? Bleven jullie ook jullie normale bezigheden doen? Lieten jullie bepaalde dingen? Ik snap dat mijn man het goed bedoeld maar ik word hier zoooo moe van de goed bedoelde overbezorgdheid!!

Een collega bij mij op het werk is ook in verwachting, was niet gepland maar ze kon het niet weghalen.. Ze heeft nu behoorlijke buik en ze werkt nog steeds (Domino's) Ze moet nog 3 maanden, eind maart volgens mij. En ze doet nog veel. :j Ze gaat ook gewoon nog naar school en af en toe moet ze wel even rusten maar ze kan en doet het nog wel!

Sonja_vR

Re: test negatief, toch zwanger??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:06

mocht je zwanger zijn, kun je in principe gewoon alles blijven doen waar je je goed bij voelt hoor :)
oude stageplek van me, daar reed de eigenaresse met 6 maanden zwanger nog volop wedstrijden , ze liet alleen het jong en het gekke spul aan ons over (en het mesten etc)
verder is het puur uitkijken met rauwe spullen , bleek etc en geen kattenbakken verschonen
dus de leuke dingen die je nog wil doen en kunt doen, gewoon doen
en dan mag ventlief de wc poetsen en de kattenbakken verschonen ;)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:11

Stille meelezer, inmiddels bij de dokter geweest? Ben wel benieuwd!

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:12

Hier ook nog een stille meelezer. Hoe ging het vandaag?

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:12

Succes vandaag, ben benieuwd naar de uitslag. Hoop je zelf dat het wel zo is of niet?

Goodluck!

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:15

Succes vandaag ts!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:24

Succes vandaag, ben benieuwd wat de dokter zegt !

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:58

Ze is nu vast wel bij de dokter geweest.. waar blijft ze.. of meteen door naar de verloskundige? :Y)

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:14

Hier ook een stille meelezer. Ik hoopte dat er nu al antwoord was :+

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:38

Ben ook benieuwd :)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:39

Ze is vast aan het persen, al gewoon 9 maanden zwanger!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:40

Elan_GV schreef:
Ze is vast aan het persen, al gewoon 9 maanden zwanger!

:')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:41

Meelezer meld zich!
Ben benieuwd.
Hoop dat we je mogen feliciteren!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:45

Mijn schoonzus was 7 maanden zwanger en kwam er toen pas achter...... :+

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:47

Oeh, dat is wel heel lang! Ik kwam er na 2 maanden achter.. ook ik werd gewoon (in mindere mate) ongesteld en ik ging dus met buikgriepje naar de dokter.. en jawel kwam zwanger terug!

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:50

Hier nog een stille meelezer. Ben benieuwd!

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:50

Wat een ontzettend lieve man heb je denk ik! Benieuwd naar de uitslag!

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:51

Weet je al wat meer? Wil jezelf wel al een kindje? En zitten jij en je man wel op een lijn wat betreft het moederschap(vind hij het wel ok dat je blijft werken na de bevalling bijvoorbeeld)?.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:51

Elan_GV schreef:
Oeh, dat is wel heel lang! Ik kwam er na 2 maanden achter.. ook ik werd gewoon (in mindere mate) ongesteld en ik ging dus met buikgriepje naar de dokter.. en jawel kwam zwanger terug!

Hihi, als je het snel leest lijkt het alsof jij en de dokter...... :')

Louise74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:54

Ben nu ook wel heel benieuwd....

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:00

XLeandrosX schreef:
Elan_GV schreef:

Hihi, als je het snel leest lijkt het alsof jij en de dokter...... :')

Inderdaad... <<)

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:01

Hier ook een stille meelezer die knapt van nieuwsgierigheid.......

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:05

lees ook net het topic ben ook wel benieuwd...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:06

Ben benieuwd... hopelijk valt het in ieder geval mee!
(heb je bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet ook symptomen maar geen positieve test? Zoiets kan natuurlijk ook nog, maar we hopen maar van niet!)

Iemand die ik ken merkte het ook pas na 5 maanden... het is maar net hoe heftig je ongesteld wordt en waar je last van hebt en hoe goed je naar je lichaam luistert etc. En je figuur kan denk ik ook wel meespelen, of als de placenta voor ligt voel je de baby niet zo snel. Het lijkt me heel heftig als je er pas zo laat achterkomt maar ik kan me wel voorstellen dat mensen er pas laat achterkomen.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:07

Oh wat spannend, ben wel heel erg benieuwd nu ik je topic heb gelezen.
Zoals eerder gezegt, een negatieve uitslag van een zwangerschapstest kan komen doordat je te vroeg hebt getest (je dus al wel zwanger bent maar nog zo pril dat die zwangerschapstest het niet oppikt) of juist doordat je al zo ver in de zwangerschap bent dat het niveau van het HCG hormoon al teveel gedaald is.

Best lastig dus, die tests.

Een positieve uitslag daarintegen betekend wel altijd zwanger :j
(had ik namelijk, en in de eerste instantie hoopte ik dat het misschien zou komen door de vrouwelijke hormonen die ik geslikt had op advies van de dokter, maar het bleek toch echt een zwangerschap te zijn).

De symptomen die jij beschrijft lijken wel erg op die van een zwangerschap, maarja het kunnen ook symptomen van weet-ik-hoeveel andere dingen zijn.

Ik ben benieuwd naar je update!