Beauty26 schreef:bedankt voor alle reacties... Ik zou zeker een update plaatsen als ik maandag bij de dokter ben geweest. Ondertussen wil ik even wat ervaringen van anders mensen, als dit mogelijk is. Mijn man is overbezorgd altijd wel verzorgend geweest en soms wat overbezorgd, maar nu hij vermoed dat ik toch wel eens zwanger kan zijn, mag ik ineens bijna niks meer! Vandaag werd ik om 11.00 uur wakker, gegeten, daarna eerst balkon met schrobber schoon gemaakt, en daarna naar stal met mijn man en paard gelongeerd.. Mijn man heeft de stallen gemest, na het longeren mocht ik niet meer aanvegen, geen kruiwagen leeg kiepen, niet met de honden wandelen... Op de bank zitten dat mocht ik doen. Mijn man is bang dat ik teveel doe, en mezelf dus voorbij loop ( ik heb al eens een burn- out gehad)... En loop dus wel eens mezelf voorbij. Maar nu hij dit vermoeden heeft mag ik ineens bijna niks meer, ik bedoel ik ben MISSCHIEN zwanger niet gehandicapt of iets anders, dat ik dingen niet meer kan... of zie ik dit nou zo verkeerd... Mijn man zou het helemaal fantatisch vinden als ik zwanger zou blijken te zijn, ik zou daaraan tegen meer aan het idee moeten wennen. Maar hij is o zo bang dat ik een miskraam krijg... Want als ik me te druk maak kan ik wel eens een miskraam krijgen, ja dit is misschien inderdaad zo maar tussen niks meer mogen doen, of de dingen doen die ik normaal ook doe, is toch wel een verschil? Bedoel ja normaal doe ik aardig wat op een dag werk de ene week 19 uur, in de zorg en de andere week 16 uur, en dat word meer.. daarnaast doe ik normaal 2 stallen mesten, het huishouden en de honden thuis... Maar omdat ik misschien zwanger ben moet ik alleen maar werken, en naast werken thuis zitten? Hoe deden jullie dat toen jullie zwanger waren? Bleven jullie ook jullie normale bezigheden doen? Lieten jullie bepaalde dingen? Ik snap dat mijn man het goed bedoeld maar ik word hier zoooo moe van de goed bedoelde overbezorgdheid!!
Een collega bij mij op het werk is ook in verwachting, was niet gepland maar ze kon het niet weghalen.. Ze heeft nu behoorlijke buik en ze werkt nog steeds (Domino's) Ze moet nog 3 maanden, eind maart volgens mij. En ze doet nog veel.
Ze gaat ook gewoon nog naar school en af en toe moet ze wel even rusten maar ze kan en doet het nog wel!