Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Toch heb ik altijd begrepen dat na inspanning 48 uur rust belangrijk is voor je spieren. Dit probeer ik ook zo veel mogelijk aan te houden met hardlopen (en dat lukt niet altijd). Ik heb al eens overbelast door elke dag te sporten en daar blijf je heel lang last van houden.
Raponsje schreef:Dat denk ik ook inderdaadDit programma is zo opgebouwd dat je juist geen rust nodig hebt.
Van de 20 minuten die je daadwerkelijk "sport" - de overige 10 min is warming up en cooling down doe je nog geen 20 minuten kracht training er zitten namelijk ook steeds minuten cardio door heen.
Daarom kun je dit programma elke dag doen.
Het programma is juist zo opgesteld zodat je alleen resultaat zult hebben wanneer je het ook elke dag doet.
Met 20 minuten cardio - strength een aantal keer per week kom je er niet.
Mri schreef:10 dagen de training op level 1. Daarna 10 dagen de training op level 2. En daarna 10 dagen de training op level 3. Dus 3 verschillende trainingeneven een vraagje, die L1, doe je dan 10 dagen lang dezelfde training? en dan 20 dagen de zelfde L2 training en dan 10 dagen de L3 training? of zijn het 30 verschillende trainingen.
Authentic schreef:Dat is aan jezelfWat doe je na die 30 dagen?
Cindeeh schreef:20 euriesHoeveel was je kwijt Sabini??