Welke shampoo gebruik jij??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Welke shampoo gebruik jij?

Head & Shoulders
11 (6%)
Pantene
4 (2%)
Andrelon
60 (33%)
Fructis
4 (2%)
Schwarzkopf
9 (5%)
Gliss Kur
9 (5%)
L'Oréal
12 (6%)
John Frieda
12 (6%)
Supermarkt merk
4 (2%)
Guhl
14 (7%)
Nivea
3 (1%)
Henna plus
Geen stemmen
Sanex
Geen stemmen
Herbal Essences
13 (7%)
Palmolive
7 (3%)
Wella
7 (3%)
Kneipp
2 (1%)
kerastase
6 (3%)

Totaal aantal stemmen: 177

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:33

LibertyHorse schreef:
Ik ga dit topic even volgen.
Ik heb vaak jeukende hoofdhuid en misschien kom ik hier een shampoo tegen die daar goed voor is.
Het irriteert echt, er zitten ook van die schilfertjes op mijn hoofdhuid. Altijd als ik gekrabt heb dan is het onder mijn nagels zo ongeveer wit,

Naar de apotheek gaan en een shampoo van Vichy vragen tegen een jeukende hoofdhuid. Binnen een week probleem opgelost.

Mossel

Re: Welke shampoo gebruik jij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:49

Als het toch eens zo makkelijk was

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:50

head & shoulders shampoo
en andrelon cremespoeling :)

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:54

ik heb echt jaaaaaarenlang (denk wel bijna 9 jaar) een shampoo van nivea gebruikt, nutri cashmere met de roze dop.. helaas is die vorig jaar uit het assortiment gegaan, heb er nog heel veel ingeslagen en heb op 31 december (laatste dag van 2012 hahaha) m'n laatste fles opgemaakt.. Ik ben nu overgestapt op l'oreal geloof ik, ook nutri cashmere.. Ik heb heel lang en dof haar maar met nivea werd deze heel zacht en glanzend, heb heel veel shampoo's tussendoor geprobeerd maar niks had hetzelfde effect. Kreeg ook heel vaak complimenten over m'n haar omdat iedereen het zo vond glazen en zacht vond. Ik hoop dat deze nieuwe wel het gewenste resultaat geeft.. en anders ben ik ten einde raad..

Ik heb ook een proefflesje van andrelon bright en shine gekregen. Erg lekkere shampoo maar m'n haar bleef heel stroef. (ondanks het daarna gebruiken van conditioner) Dus daar was ik niet helemaal tevreden over.. :(

desi_urly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:56

ik gebruik biosilk , heel goed merk :)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:11

Ik gebruik de shampoo van Kneipp, heerlijk spul. Geen rommel er in en dierproefvrij.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:15

Sebastian van de kapper zweer erbij !

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:18

Die Inecto werd mn haar echt super vet van.

Ik gebruik nu Kruidvat Porfessionals lijn.

Afbeelding

Die vind ik heel fijn!
Gebruik ook regelmatig de 1 minuut haarmaskers van Andrelon, die zijn echt super!

Vind de Fruity Botanicals lijn van KV ook heel fijn.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:16

Wisselend. Nu heb ik John Frieda, hiervoor Aussie. Daarvoor weet ik het niet meer, maar ik vind deze merken wel heel fijn voor mijn droge haar :)

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:18

Ik gebruik etos shampoo, maar die staat er niet bij.
Heb nu maar andrélon aangeklikt want die gebruik ik af en toe.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:19

Wissel af maar meestal John Frieda, toen ik blond was vaak met go blonder en nu voor bruin haar.
Laatst 5 flessen shampoo en conditioner gekocht met de 40% kortingsactie bij de etos :j
Laatst bijgewerkt door lovelynutia op 02-01-13 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:20

Ik had erg last van mijn hoofdhuid, tot ik Head en Shoulders Itchy Scalp ging gebruiken. Ik had alles al geprobeerd (flessen van 30euro, kappersmerk, apothekers merk) en sinds ik deze gebruik nergens meer last van. Mijn haar is ook niet meer zo droog en ziet er gezond uit.

kellykeuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:22

Ik gebruik:.
l'oreal force vector shampoo,
Bed Head dumb blonde conditioner
l'oreal force vector haarmasker

Dit omdat ik vreselijk haar heb dat ontzetten makkelijk splijt. Met deze producten gaat het erg lang goed :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:31

Eerder altijd John Frieda speciaal voor krullen, maar ik vond die flessen toch erg duur worden en ben nu overgestapt op Guhl speciaal voor krullen.

Krullen blijven netjes, maar toch pluist het wel iets meer.
Ik heb nog 1 fles john frieda staan, en die gaat na deze fles guhl weer in de douchehoek :j

Daarna maar op zoek naar betaalbare, goed voor krullen shampoo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:37

Big van Lush!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:42

wwillemijn schreef:
LibertyHorse schreef:
Ik ga dit topic even volgen.
Ik heb vaak jeukende hoofdhuid en misschien kom ik hier een shampoo tegen die daar goed voor is.
Het irriteert echt, er zitten ook van die schilfertjes op mijn hoofdhuid. Altijd als ik gekrabt heb dan is het onder mijn nagels zo ongeveer wit,

Naar de apotheek gaan en een shampoo van Vichy vragen tegen een jeukende hoofdhuid. Binnen een week probleem opgelost.

of probeer wella eens ,
ik krijg van alle shampo's echt alle huidschilver en korstjes
behalve de paarse van wella

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:13

Ik gebruik op dit moment eentje van Fructis. Maar ben ook wel benieuwd naar Aussie dus denk dat ik dat ga kopen als de huidige fles op is :).

Qua conditioner zweer ik al jaren bij Inecto :)

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:20

ik heb een erg gevoelige huid en was altijd met andrelon :j . van andere shampoo's krijg ik stug haar of jeukende hoofdhuid. van head & sholders kreeg ik rode plekken op mijn hoofdhuid :(

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:25

Wisselend op dit moment de shampoo van Herbal essences <3 die ruikt zo lekker en is ook best goed voor mijn haar. En een conditioner van Loreal die is ook erg fijn :) . Hiervoor gebruikte ik syoss maar dat vond ik wat minder.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:25

ik had eerst altijd andrelon, omdat ik m wel goed vond en lekker goedkoop natuurlijk. daarna hadden we een keer guhl, want die was toen in de aanbieding, en ik merkte gelijk dat die echt veel beter is voor mijn haar, het is veel gezonder en blijft langer schoon. toen hadden we een keer dove shampoo, maar die was echt vreselijk, mijn haar was droog maar werd heel snel weer vies en het werd klitterig. daarom heb ik nu weer gewoon guhl, toch het beste en je hebt maar een klein beetje shampoo nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:35

Ik heb van alles en nog wat gebruikt... sommigen vond ik prima, anderen een verschrikking...
Syons was zo'n verschrikking, terwijl een vriendin van mij bij die shampoo zweert!

Het hangt gewoon heel erg van je haar af.
Het enige waar ik flink van baal, ook bij de styling producten trouwens, is dat alles voor "extra volume" is.
Nou heb ik genoeg volume van mijzelf, ik zou wel eens wat minder willen, dus die producten ga ik mij sowieso al niet aan wagen...

Kerastase vind ik hele fijne shampoo, maar die is ook erg duur.
Guhl gaat een maandje goed, daarna wordt het pluizig.
Aussie vond ik heel prettig, maar ik heb 3 borstels gebroken in mijn haar, zelfs als ik conditoner gebruikte.

Momenteel gebruik ik L'Oreal Elvive Hydra Curl:

Afbeelding

De shampoo en de conditioner en ik moet zeggen dat hij tot nu toe erg goed bevalt.
Ik gebruik hem nu zo'n 6 maanden en dat is lang voor mij :')

Nou heb ik wel ergens gelezen dat het verstandig is om toch af en toe een andere shampoo te gebruiken, maar het waarom is me even ontschoten...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:37

Ik gebruik shampoo van Sebastian. Duur maar je doet er heel lang mee.

Edit. Ik heb een week of 2 aussies gebruikt maar dat was echt niets. Bah wat werd mijn haar daar vettig van.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 02-01-13 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:38

Met jeuk zal ik toch eens een SLS vrije shampoo proberen, sulfaten zijn erg agressieve reinigers/schuimers. Kijk bijvoorbeeld eens hier: https://www.heelnatuurlijk.nl/index.php ... &Itemid=71

Er staat ook op die website dat het kankerverwekkend is, weet niet of dat al bewezen is. Maar het is wel een naar stofje.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:41

Ik had ook altijd veel last van roos. Verder super gezond haar maar die roos was niet te doen. Ik heb ook verschillende merken geprobeerd, maar toen ik op kot ging moest ik alles zelf kopen dus besloot ik over te stappen naar hema (lekker goedkoop). En het gevolg was, roos ging zo goed als weg! Echt heel gek, jaren dure merken geprobeerd en dan pak ik iets goedkoop en ineens was het over :+
Maar zoals gezegd is, het ligt echt volledig aan je haar. Ik zou daarom ook zeker verschillende merken en soort proberen tot dat je iets vind wat voor jou prettig is!

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 15:09

Ik heb joico van de kapper. Heel fijn. Krijg er geen droge hoofdhuid van.