Brandy: zo ben ik dus ook xD En eens in de zoveel tijd weer bij de dokter omdat mn darmen vol lucht zitten (gasbuik) Tijdens het slikken slik ik ook extra lucht in ofzo, je hoort me ook altijd slikken met drinken xD Hebben jullie dat ook?
Haha ja idd ik wist t ook niet totdat iemand zei dat k hard drink o_O Gasbuik heb k ook maar 1-2x per jaar Maar opletten met wat ik eet...heb die lijst eens bekeken...nou dan zou mn bmi nog lager worden! Hahaha Snacken en eten wat ik wil!
Met een (milde) prikkelbare/spastische darm valt prima te leven, soms alleen wat ongemakkelijk
balen man! maar je kan wel gewoon naar de wc en alles doen zeg maar? kan je anders geen laxeermiddel krijgen als er het een en ander vastzit? (of heel veel drop eten of pruimensap?)
met een spastische darm kunnen ze niks zien op de foto drm moet ik eerst alles nemen voor een spastische darm.. als het dan nog niet nodig is gaan ze verder kijken
Ik ga zo de deur uit meid, sterkte!! Misschien helpt t om een beetje je buik te masseren, kan eerst de pijn verergeren, maar je vind vanzelf de prettigste manier. Doe ik wel eens als ik echt last heb van mn buik/darmen enz
Toen ik pfeiffer had was ik erg moe enzo, maar had ik ook vaak harde buiken.. Ik had veel honger maar als je vet eet terwijl je pfeiffer hebt gaat je lever heel veel pijn doen en word je buik ook erg hard en bol.. Ben je dus ook moe?
Irisx94
Geplaatst: 02-01-13 12:06
ik heb ook spastische darmen, maar nooit dat gehad! Wel opeens overgeven en na iets eten kats misselijk wezen. Ook vet eten kan ik niet verdragen.