lifaya schreef:ik werk ook echt in hartje centrum van Leiden, gaat nog leuk worden
Zolang je niet in de kooi of de lage en hoge mors hoeft te zijn. Dat zijn zo'n beetje de ergste buurten volgens mij!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:lifaya schreef:ik werk ook echt in hartje centrum van Leiden, gaat nog leuk worden
Zolang je niet in de kooi of de lage en hoge mors hoeft te zijn. Dat zijn zo'n beetje de ergste buurten volgens mij!
tante_trien schreef:Danseresje schreef:[quote="lifaya"
ik werk ook echt in hartje centrum van Leiden, gaat nog leuk worden
[/quote
De vogelwijk is normaal een hele nette buurt, maar rond oud en nieuw wil je ook daar echt niet komen, daar staan ze de hele dag op de stoep te wachten tot er een fietser komt en daar een rotje naar te gooien. Rotjongens.
franka75 schreef:De hel is hier al losgebarsten je kan goed merken dat ze verkopen , gelijk ook meer bommen helaas en een kat die nu al erg schrikt
lifaya schreef:ik werk ook echt in hartje centrum van Leiden, gaat nog leuk worden
Nayomie schreef:franka75 schreef:De hel is hier al losgebarsten je kan goed merken dat ze verkopen , gelijk ook meer bommen helaas en een kat die nu al erg schrikt
Ik nog even stiekem naar jouw woonplaatst gekeken. Maar nee. Hier wordt namelijk ook al geknald. Mijn handen tintelen ook, maar heb geen zin in een prent