Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zilfstar schreef:Vind het wel grappig dat sommigen vinden dat mijn kinderen weinig krijgen. Zij hebben beiden een "eigen paard" (lees ik heb een paard en pony, zoon is baasje van paard, dochter van pony) waar ze niks aan hoeven te betalen. Ze moeten wel meehelpen in de verzorging en mogen er van alles mee. Ik koop alles van spul wat nodig is, ook wat speciaal voor de kinderen is (zoals beleerwagen bijv). Beiden zitten op diverse hobby's wat ook geld kost (zoon reddingsbrig, toneel, tekenles, dochter reddingsbrig, tekenen, turnen). Ze hoeven niks van kleding te kopen, dat betalen wij (ouders) allemaal. En ook qua speelgoed, lekkers, uitjes komen ze niks te kort. ook de verzorging van hun huisdieren (voer voor slang en cavia's van zoon, voer voor hamsters dochter) wordt door ons betaald.
Ben dan wel benieuwd waar iedereen die hopen zakgeld aan uit geeft...
Oja... die cavia's en de hamsters zijn NIET het voer van de slang
Incl. schoenen, maar ik krijg soms wel extra als ik iets speciaals moet halen zoals een winterjas.
Ik vind dat ik zat krijg.

lieveli schreef:Ik ben 25 en ik krijg elke maand 10 euro. Mijn ouders zijn volgens mij vergeten dat automatische incasso stop te zetten een paar jaar terug