Bunga schreef:Sem_ schreef:Ja stiekem hoop ik ook dat mijn haar na het wassen met Dr Organic minder statisch gaat zijn! Het
vliegt momenteel alle kanten op.. Ik heb het idee dat Dove Nourishing Oil Care heel fijn was de eerste
paar keren, maar nu steeds minder? Heb ook af en toe last van een jeukende hoofdhuid dus ik denk
dat dat ook met die shampoo te maken heeft.. Andere shampoos van Dove vind ik persoonlijk ook
niet fijn. Las trouwens bij veel reviews dat Dove Nourishin Oil Care haar wel verzwaard.. Ik denk dat
die sowieso te voedend voor mijn haar is waardoor het sneller vet word, want eigenlijk zijn alleen
mijn haarpunten droog voor de rest is het mooi gezond.
Ik stak straks onder de douche met mijn nieuwe producten, dus ik kan jullie morgen over mijn
ervaring vertellen!
Bedankt voor de tip! Ga hem zeker onthouden!
Ik ben ook echt heel benieuwd naar dr organic, heb er lang mee in mijn handen gestaan maar uiteindelijk toch voor yes to tomatos gegaan
Ja die dove vind ik persoonlijk echt prut, maar iedereen heeft ander haar, ik kan me voorstellen dat als je stug haar hebt met krullen dat die er wel mooi van gaan zitten!
Ja en ik wil zo graag van dat mooie dikke, glanzende, niet pluizende haar *zwijmel*
Het scheelt wel dat mijn haar niet sluik valt, heb nog wel enigszins volume/slag erin zitten en wel redelijk veel
haar denk ik. Maar het zou echt wel wat dikker mogen zijn!