Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Captain schreef:Zo dat is ook al een flink stuk gegroeid zeg! Hoe lang wil je het hebben?
Ymor schreef:Wat ik wel zou willen is Flip-in-hair. Iemand hier ervaring mee?

Max_en_Max schreef:oeps wel verstandig om een linkje erbij te voegen
http://img195.imageshack.us/img195/524/ ... llagew.jpg
ps. de foto's zijn op die ene foto na, in een week genomen

Max_en_Max schreef:oeps wel verstandig om een linkje erbij te voegen
http://img195.imageshack.us/img195/524/ ... llagew.jpg
ps. de foto's zijn op die ene foto na, in een week genomen
.
.
) 
van het voorjaar had ik haar tot bijna mijn kont
mijn moeder had zo'n trucje om er achter te komen of ja haar 'dood' is: pluk haar vanaf de onderkant naar boven >10 cm pakken, als dat naar boven bleef staan is het dood, mijn haar bleek 20cm dood te zijn
afgeknipt tot 15 cm over mijn schouders. Ik heb veel haar dus dat duurde langer dan bij mijn zujes (heb trouwens kapster aan huis
, mijn moeder wilde kapster worden maar is nu huisvrouw
) laagjes zijn daarom bij mij een must, anders ziet het er echt niet uit
mijn moeder 'snijdt' dan een plukje met een scherpe schaar heel schuin af anders zie je de laagjes heel snel zitten. Nu zit ik in een nieuwe klas en heeft mijn nieuwe vriendin heel erg lang haar! nu ben ik jaloers, dus ik had voor de gein gezegt: ik wil ook zo lang haar! ik ga je proberen in te halen
nog niet gelukt, misschien over 4 jaar? gaat me niet lukken
*wij lachen* mijn haar groeit snel, ik wil mijn haar tot mijn taille hebben
langer niet
Ik keek echt heel raar, dus heb mn hoofd even weggekrast, haha. xD

Ik ben ook wel veel verandert qua gezicht, mits ik (nog steeds) in mijn pubertijd zit 

Jackytje schreef:Ik ga hier ook eens reageren
Ik heb vroeger lang stijl haar gehad, dat later begon te krullen. In groep 7 à 8 heb ik mijn haar laten knippen, iets boven schouderhoogte.
Houd je wel vast, ik had niet veel foto's van mijzelf, dus heb beetje moeten improviseren en op sommige foto's kijk ik echt dooiIk ben ook wel veel verandert qua gezicht, mits ik (nog steeds) in mijn pubertijd zit
[ Afbeelding ]
Doel is toch nét iets langer, tot nét niet op men poep

Zal vanavond eens een foto erop zetten. Mijn haar is nu alsnog wel redelijk lang.