Het ik-ga-mijn-haar-laten-groeien-topic.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tsplendid

Re: Het ik-ga-mijn-haar-laten-groeien-topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:18

Ja ik ken iemand die zet het er wel echt mooi in maar idd de prijzen van die dingen, met waar zij mee werkt kun je wel een aantal keren mee dus inprincipe heb je ze dan wel een half jaar maar goed dan nog is het zo duur :=

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:20

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:45

Captain schreef:
Zo dat is ook al een flink stuk gegroeid zeg! Hoe lang wil je het hebben?

Liefst zo lang mogelijk, sowiesow met de dikkere stukken in me haar langer dan me bh bandje.

Ik heb wel eens overwogen clip in extensions te nemen, dan wel goede kwaliteit en niet primark kwaliteit. maar ook dat is zo vreselijk duur.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:07

Wat ik wel zou willen is Flip-in-hair. Iemand hier ervaring mee?

bentejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:30

Ik doe ook mee!
Ik wil het in het voorjaar afknippen en dan aan stichting Haarwensen geven. Mijn haar is nu al lang genoeg, maar dan zou ik als ik het nu af zou knippen een hele korte coupe hebben en dat wil ik liever niet. Mijn haar groeit snel dus ik verwacht wel dat het voor mij in het voorjaar lang genoeg is. Mijn ouders en vriendinnen vinden het zonde, maar ik vind mijn haar vooral 's zomers heel vervelend omdat het heel dik en lang is en anders zou ik het afknippen en gaat het weg en nu gaat het naar iemand die heel blij is met het haar waar ik gek van word.

Na de zomervakantie was het zolang, het is inmiddels weer wat langer. Dit is even de enige foto die ik nu heb. Het was trouwens niet geverfd, maar met uitwasbare kleur. Aan het eind van de avond was het er ook al uit.

http://m.flickr.com/#/photos/91155802@N02/8279360494/

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:43

Ymor schreef:
Wat ik wel zou willen is Flip-in-hair. Iemand hier ervaring mee?

Geen ervaring mee, maar het oogt altijd wel heel natuurlijk. alleen ook zo duur helaas :(

@bentejs
ik zou idd nog iets langer laten groeien, en gaaf die tijdelijke dip-dye, ik heb ook gehad.., alleen wel permanent wat na een mand, licht paars was in plaats van blauw :o
edit:
http://2.bp.blogspot.com/-875W2DE4y-A/U ... loggie.png

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:49

Ik wil mijn haar al heel lang eens doneren aan haarwensen oid, maar mijn haar wilde nooit fatsoenlijk lang worden, dan werd het dun en plukkerig onderaan. Maar eigenlijk gaat het de laatste tijd wel erg goed. Het is al redelijk lang, ongeveer 10 cm voorbij schouder lengte, maar er mag nog een flink stuk bij als ik het moet gaan doneren ;)

Max_en_Max schreef:
oeps wel verstandig om een linkje erbij te voegen :)

http://img195.imageshack.us/img195/524/ ... llagew.jpg

ps. de foto's zijn op die ene foto na, in een week genomen

Kort haar staat je erg goed, wat ben je een knappe meid :)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:51

Ik heb laatst een lange vlecht haar gedoneerd, dus ik begin ook weer met sparen ;-)
Nu is het tot iets over mijn schouders..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 08:18

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 08:38

Meld me!
Half jaar geleden bij kapper; mag stuk korter dat het op schouders valt (heb krullen bij kort haar). Zij haar nat gemaakt en op schouders geknipt... Miep had niet bedacht dat als het gaat krullen ik model bloempot heb ipv tot op schouder :@! + model erg slecht.
Paar weken terug bij kapper geweest of er nog hoop was, maar nee het moest eerst aangroeien...
Echt geen gezicht nu als het los zit, dus draag altijd clip :o.

Wil het niet echt lang (valt het plat) maar tot iets over schouder(nat!) Zodat het met krul net onder schouders valt + fantsoenlijk model. Moet nog 5cm ongeveer :(.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 08:41

Ik meld me.

(meer info komt straks moet nu naar school := )

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 13:07

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 14:12

ik ga na de vakantie weer naar de kapper, maar zit heel erg in dubio om wel of geen laagjes er weer in te knippen, want met laagjes heb ik soms het idee dat het heel dun is. met laagjes is het ook altijd moeilijk te krullen.

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:25

Hoooii, ik ben Hanna 14 jaar ;) van het voorjaar had ik haar tot bijna mijn kont := mijn moeder had zo'n trucje om er achter te komen of ja haar 'dood' is: pluk haar vanaf de onderkant naar boven >10 cm pakken, als dat naar boven bleef staan is het dood, mijn haar bleek 20cm dood te zijn _O- _O- _O- afgeknipt tot 15 cm over mijn schouders. Ik heb veel haar dus dat duurde langer dan bij mijn zujes (heb trouwens kapster aan huis _O- , mijn moeder wilde kapster worden maar is nu huisvrouw :) := ) laagjes zijn daarom bij mij een must, anders ziet het er echt niet uit ;) mijn moeder 'snijdt' dan een plukje met een scherpe schaar heel schuin af anders zie je de laagjes heel snel zitten. Nu zit ik in een nieuwe klas en heeft mijn nieuwe vriendin heel erg lang haar! nu ben ik jaloers, dus ik had voor de gein gezegt: ik wil ook zo lang haar! ik ga je proberen in te halen 8)7 nog niet gelukt, misschien over 4 jaar? gaat me niet lukken _/-\o_ *wij lachen* mijn haar groeit snel, ik wil mijn haar tot mijn taille hebben :)) langer niet ;)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:00

woeiiii ik meld me ook! ik heb nu haar tot aan mn bh bandje. maar mijn haar groeit gruwelijk hard, helaas heb ik wel dun en poreus haar, dus is het moeilijk om het mooi en lang te houden maar ik doe mn best haha :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:28

Ik hád heel lang haar, maar er is inmiddels alweer een stukje af, het was gewoon echt dood. Wil het nu weer lang laten groeien! Deze foto is van denk ik een maand terug, ik zal aan het begin van de avond een recentere sturen! :) Ik keek echt heel raar, dus heb mn hoofd even weggekrast, haha. xD

http://i49.tinypic.com/29e0w1h.jpg

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:47

En dames, hoe gaat het nu met jullie haargroei? :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:02

bij mij heel erg goed groeid kei hard nu :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:10

ik heb het afgeknipt haha

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:14

Ik ga hier ook eens reageren :D

Ik heb vroeger lang stijl haar gehad, dat later begon te krullen. In groep 7 à 8 heb ik mijn haar laten knippen, iets boven schouderhoogte.

Houd je wel vast, ik had niet veel foto's van mijzelf, dus heb beetje moeten improviseren en op sommige foto's kijk ik echt dooi :') Ik ben ook wel veel verandert qua gezicht, mits ik (nog steeds) in mijn pubertijd zit :P
Afbeelding

Doel is toch nét iets langer, tot nét niet op men poep :P

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:39

Jackytje schreef:
Ik ga hier ook eens reageren :D

Ik heb vroeger lang stijl haar gehad, dat later begon te krullen. In groep 7 à 8 heb ik mijn haar laten knippen, iets boven schouderhoogte.

Houd je wel vast, ik had niet veel foto's van mijzelf, dus heb beetje moeten improviseren en op sommige foto's kijk ik echt dooi :') Ik ben ook wel veel verandert qua gezicht, mits ik (nog steeds) in mijn pubertijd zit :P
[ Afbeelding ]

Doel is toch nét iets langer, tot nét niet op men poep :P

:')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:44

Ik meld me ook, tijdje terug naar de kapper geweest (haar was behoorlijk lang, zie profiel) en er is dik een handlengte af. Nou ik kon wel huilen, ik was zo gewend aan het lange haar! Gelukkig groeit het behoorlijk snel :+: Wat een knappe koppies zie ik hier trouwens voorbij komen in het topic zeg!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:47

Hahaha Sssssuuuus das Belgisch :')

Maar ik wil mijn haar ook graag nog langer laten groeien! Heb er net een stuk vanaf gedaan, maar ga het zeker nog langer laten groeien en daarna doneren. :j Zal vanavond eens een foto erop zetten. Mijn haar is nu alsnog wel redelijk lang. :j

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:13

mijn haar is nu overigens tot net over mn bh sluiting gaat best hard :)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:16

Ik doe ook mee, het gisteren een keratinebehandeling voor mijn haren laten doen, echt een aanrader! mijn puntjes zijn weer vol, en mogen lekker blijven zitten. Ook slik ik pillen voor huid,nagels en haren van de etos. Met vitamines die je haargroei 'bevorderen', of het helpt weet ik niet maar het is het proberen waard.