Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ieuw je zou het maar aantrefen
, ik zit er niet aan want dan stink mijn vinger
. Kheb wel tussendoor gespiekt toen die doek over me heen lag en wow wat is zo'n kies nog groot
.
, was de week ervoor erg verkouden en was nog aan het hoesten etc wat ook erg pijn deed/doet. Het gaasje was doorweekt met bloed maar het heeft niet meer gebloed , donderdag moet het over zijn dan ga ik voor gaatjes terug naar de tandarts.... hagelslag schreef:dat doordreunen naar mijn oor heb ik nu 6 dagen later nog altijd...
maar morgen de hechting eruit. iets waar mijn lichaam hefig op reageert. dus ik denk dat morgen mijn meeste pijn weg is.
@ djeradalover, de eerste keer had hij alle 4 verdoofd omdat hij alle 4 tegelijk wou doen.
lukte dus niet maar ik heb thuis dik 3 uur nog mogen uitslijmen omdat ik dus niet slikken kon. alles verdooft en verzakt...

takkie_muis schreef:Pff dat heb ik juist niet, wel begin ik te trillen als het spul inwerkt en krijg ik zo nu en dan hartkloppingen. Maar verder ben ik heel makkelijk met verdovingen...
, van trillen heb ik nooit last gehad wel duizeligheid en gevoel dat als ik ga ik liggen ik ga gelijk kan slapen maar vandaag was pas de 2e keer dat ik ooit verdoofd ben ergens.Djeradalover schreef:takkie_muis schreef:Pff dat heb ik juist niet, wel begin ik te trillen als het spul inwerkt en krijg ik zo nu en dan hartkloppingen. Maar verder ben ik heel makkelijk met verdovingen...
mijn maagwand is beschadigt door een sonde, als ik geweten had dat je met verdoving in je mond ook een deel inslikt dan had ik eerst een maagbeschermer genomen, van trillen heb ik nooit last gehad wel duizeligheid en gevoel dat als ik ga ik liggen ik ga gelijk kan slapen maar vandaag was pas de 2e keer dat ik ooit verdoofd ben ergens.
Hoe lang duurde het bij jouw voordat de verdoving uitgewerkt was?
Vintage schreef:Gut.. Ik heb een paar heftige pijnstillers gehad. Er lag een zenuw in de weg. Heb tot 1,5 jaar na het trekken geen gevoel in een stukje van m'n kin gehad (wat overigens niet erg was hoor). Tramadol had ik. Je gaat er zo ongeveer van hallucineren.
Dit jaar mogen de bovenste twee!
En lekker bij de kaakchirurg want dat word gewoon vergoed bij de basisverzekering. Bij de tandarts mag je flink betalen.
kirri schreef:Vintage schreef:Gut.. Ik heb een paar heftige pijnstillers gehad. Er lag een zenuw in de weg. Heb tot 1,5 jaar na het trekken geen gevoel in een stukje van m'n kin gehad (wat overigens niet erg was hoor). Tramadol had ik. Je gaat er zo ongeveer van hallucineren.
Dit jaar mogen de bovenste twee!
En lekker bij de kaakchirurg want dat word gewoon vergoed bij de basisverzekering. Bij de tandarts mag je flink betalen.
dat is niet waar. Het wordt alleen vergoed als het een chirurgische behandeling is!
Als de tandarts het zelf kan. Worden er ook als je naar de kaakchirurg gaat een tandarts code gedeclareerd! + dat je eigen risico van toepassing is.
takkie_muis schreef:Uhm vrij snel , dacht 2,5 uur of korter... *denkt* ik was rond 12 uur geholpen , kwart over 12 liep ik de kliniek uit. Naar huis naar de bus en rond 2en was alleen mijn tong nog lam
. Ik liep half 1 het ziekenhuis uit, om kwart voor 12 is de verdoving erin gegaan, rond 3 uur trok de verdoving door naar m'n kin en sinds een half uur is het pas minder geworden en kan ik weer eten en normaal drinken zonder dat het door me neus eruit komt
.
. Djeradalover schreef:takkie_muis schreef:Uhm vrij snel , dacht 2,5 uur of korter... *denkt* ik was rond 12 uur geholpen , kwart over 12 liep ik de kliniek uit. Naar huis naar de bus en rond 2en was alleen mijn tong nog lam
Oke. Ik liep half 1 het ziekenhuis uit, om kwart voor 12 is de verdoving erin gegaan, rond 3 uur trok de verdoving door naar m'n kin en sinds een half uur is het pas minder geworden en kan ik weer eten en normaal drinken zonder dat het door me neus eruit komt
.
Heb gelukkig ook nog geen pijn *klopt af*, heb om half 4 ibuprofen ingenomen want dan zou de verdoving uitgewerkt zijn normaal gesproken dus maar gewoon gedaan.
Tot nu toe vind ik het allemaal best meevallen.
dan ben ik best wel snel