Geschept door een auto...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 09:50

Ik heb denk ik wel een beschermengel maar geen idee wie het is, heb hem/haar nog nooit gezien maar heb wel regelmatig echt geluk gehad. Dat je denkt; jeetje dat ging echt maar net goed.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 12:23

Mri schreef:
even een kleine tip: als je nog een keer naar de HA gaat, laat vast leggen dat je klachten komen door het ongeluk.
Even de HA bellen en aan de assistent vragen of dit erbij is vermeld kan ook handig zijn. Mocht er toch meer aan de hand zijn dan nu lijkt, dan is er in ieder geval geregistreerd dat er klachten waren direct na het ongeluk. Dan kan er door de verzekering van de tegenpartij nooit gezegd worden dat dit geen gevolg is van het ongeluk.

Dank je wel,

Dit is gebeurt, bij de huisarts waar ik was direct na de aanrijding en mijn eigen huisarts heeft dit gister ook genoteerd.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 12:25

het gaat vandaag ietsje beter, erg beurs en stijf maar toch minder pijn...

Gisteravond is de man die mij heeft aangereden geweest om alle papieren in orde te maken.
hij was erg vriendelijk maar toch....., een paar opmerkingen als; zo hard heb ik je niet geraakt en je had een lange zwarte jas aan.., viel niet helemaal lekker bij mij...
niks van gezegd, maar toch....

zometeen alles op de post

Jespri

Re: Geschept door een auto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:01

Hoe gaat het nu met je? :(:)

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:07

Let wel even op. Alle schade die je hebt (helm niet kunnen werken enz) kun je verhalen op de man die je heeft aangereden.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:09

Lotus83 schreef:
het gaat vandaag ietsje beter, erg beurs en stijf maar toch minder pijn...

Gisteravond is de man die mij heeft aangereden geweest om alle papieren in orde te maken.
hij was erg vriendelijk maar toch....., een paar opmerkingen als; zo hard heb ik je niet geraakt en je had een lange zwarte jas aan.., viel niet helemaal lekker bij mij...
niks van gezegd, maar toch....

zometeen alles op de post

Kan mij voorstellen idd dat zoiets raar overkomt :j
Het komt toch altijd harder aan dan een bestuurder denkt :j

Al kan het ook andersom natuurlijk, zo tikte ik eens iemand aan met de auto. écht "tikte" want ik reed weg van een parkeerplaats. mevrouw viel in slow motion om, en vervolgens gilde ze moord en brand want ik had haar bijna dood gereden...

Maar gewoon alles verhalen op zijn verzekering hoor :j Daar zijn verzekeringen voor :D

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 18:16

Het gaat wat beter, ik kan meer bewegen en doe dat ook.
Helaas krijg ik daarna nog wel flink pijn in mijn linkerheup, maar dat komt volgens de dokter door de kneuzing.
Draaien in bed is nog steeds pijnlijk.

Ik heb de papieren opgestuurd naar de verzekering en de man in kwestie ook.
tot op heden nog niets gehoord, maar zoiets schijnt nogal lang te kunnen duren, afwachten dus.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:18

Hoe gaat het nu met je? Nog steeds bont en blauw of wordt het al minder? Wat een bizar verhaal. Ik vertelde dit verhaal net hier in huis en zoon zegt: das toeval. Dochters (en ikzelf) vinden het best bijzonder en zeker geen toeval. Zoals iemand al zei: het was jouw tijd niet. Je engel heeft je geholpen. Sommige dingen zijn te vreemd om het maar af te doen als toeval. Sterkte en veel beterschap gewenst!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:47

Fijn dat het al beter gaat Lotus83, hopelijk is je heup ook snel over. :(:)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 17:16

Jespri schreef:
Fijn dat het al beter gaat Lotus83, hopelijk is je heup ook snel over. :(:)

Dank je wel, dat hoop ik ook.
merk dat ik niet te snel weer alles moet willen, want dat gaat nog niet zo goed.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:36

Vervelend :(:)
Zover het gaat rustig aan doen, dan komt het waarschijnlijk wel allemaal weer goed. :)