Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mindim schreef:Chaos schreef:Slordig met de pil? Alleen omdat ze hem soms wat later neemt dan normaal??
Gewoon een testje halen!
Ze zegt dat ze de pil wel eens vergeet.
Niet omdat ik me er druk om maak, in tegendeel, gewoon for sure. Ik vind het dan ook echt geen ramp om een test te halen. De kans dat ik zwanger wordt is zo klein.
probeer wat te slapen, het beste test je wel met ochtendurine
Batlow schreef:Ik zeg het kort door de bocht, maar ik zet het neer als een mogelijkheid. Dat is namelijk het eerste wat ik zou doen als ik ooit ongewild/per ongeluk zwanger zou worden. Maar ik let daar goed op, dus ik hoef dat hopelijk nooit te ondergaan.
Mindim schreef:Batlow schreef:Ik zeg het kort door de bocht, maar ik zet het neer als een mogelijkheid. Dat is namelijk het eerste wat ik zou doen als ik ooit ongewild/per ongeluk zwanger zou worden. Maar ik let daar goed op, dus ik hoef dat hopelijk nooit te ondergaan.
Doordat je het zo kort door de bocht zegt, komt het over alsof het wordt genoemd als een makkelijke verleninging van anticonceptie
Maar door de beginpost kreeg ik het idee alsof ze geen andere keus had als het kind houden.
. De kans is heel klein maar natuurlijk bestaat hij. Zodra je seks hebt bestaat hij. Al doe je het met pil condoom en spiraal tesamen. Je moet alleen niet gaan panikeren voordat je daarover zekerheid hebt. Vaak als je schrik hebt om iets te hebben, ga je plots alle symptomen herkennen. Geen kat in de winkel die je raar gaat aankijken, desnoods denk je in je eigen "ik ga het voor een vriendin halen". En anders in een ander dorp gaan waar je anders niet komt.franka75 schreef:ik gebruik alleen de pil en ben nog nooit zwanger geweest
. Nathalie schreef:Maaruhm, als ze 2 weken geleden gemenstrueert heeft kun je nu toch helemaal nog niet testen.... Laat staan zwanger zijn trouwens...
Lien01 schreef:In het begin van onze relatie heb ik het er wel al met men vriend over gehad dat als we het niet veilig zouden doen dat ik toch niet wil dat hij klaarkomt als hij nog in mij zit, maar dit is toch wel al 3 keer gebeurd. Dus we hebben er wel al over gepraat en hij nam het serieus op en zij dat hij zijn verantwoordelijkheid zou nemen moest het een ongelukje zijn..