BB cream

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:14

lotte_horses schreef:
feliciaa schreef:
Ik heb het gister voor het eerst gekocht en ik moet zeggen tot nu toe bevalt het me wel :)
Toen ik het vanochtend op deed viel het me in eerste instantie tegen omdat het eigenlijk gewoon een soort foundation is, en dat wou ik juist niet. Maar na enkele minuten trok het in en nu vind ik het wel heel mooi :) Mijn huid voelt daarbij ook zijde zacht. Ben vanochtend een half uur door de sneeuw gefietst en het zit er nog steeds op!

Die van Garnier of L'oreal?

Van Garnier heb ik :) En dan de lichte varriant.

lotte_horses

Re: BB cream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:19

Ik ga die ook maar eens halen aangezien ik van bijna iedereen er goede commentaren over hoor. :)
Welke poeder gebruiken jullie om de garnier bb cream (de lichte variant) af te poederen? Of peoderen jullie niet af?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:25

ik heb die van maybelline, maar die vind ik eigenlijk niet dekkend genoeg dus gebruik voor kleine gedeeltes van mijn gezicht die van Garnier. Die vind ik juist weer te dekkend waardoor het een beetje gaat verstoppen. Ben dus nog opzoek naar mijn ideale BB Cream. Ik gooi er wel een klein beetje poeder over want anders ga ik glimmen :j

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:33

Ik kreeg ook flink puistjes van de BB van Nivea. Van die van Ganier ook wel, maar die kan ik wel een keer een dagje op doen zonder dat ik gelijk 'uitsla'. Maar ik vind het toch niet echt alles, omdat ik van beide dus wel puistjes krijg. Misschien een keer een ander merk proberen?! Vind het alleen wel duur, steeds uitproberen :o

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:45

kan je niet van proefverpakkingen aanvragen? Met die van garnier had ik dat inderdaad ook, maar met die van maybelline gaat het eigenlijk echt supergoed. Want foundation is ook niet zo handig als je last hebt van puistjes dus wil je toch even wat op hebben

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:52

Maybelline... daar zal ik eens naar zoeken dan (een proefverpakking), misschien dat die beter gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:08

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar fotos waarbij de ene helft van het gezicht zonder bb cream is en de andere helft met. Ik ben ok wel benieuwd naar de prijs verschillen.

Iemand die dit wilt doen en weet?

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 22:12

Ik heb die van Garnier, de lichtste, ben er erg blij mee, ziet er niet fake uit doordat die minder dekt dan foundation.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 17:36

Share schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar fotos waarbij de ene helft van het gezicht zonder bb cream is en de andere helft met. Ik ben ok wel benieuwd naar de prijs verschillen.

Iemand die dit wilt doen en weet?

Even beautyblogs afstruinen? Googlen op: bb cream review o.i.d. :)

Heb er nu eentje bij Big Bazar gekocht van een onbekend merk... Ben erg benieuwd en anders ga ik echt over op de Aziatische!