Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Serendip90 schreef:Ik ga hier dan eens kijken of ik hem kan vinden bij de Ici Paris! Wist het namelijk niet dat ze hem daar misschien ook konden hebben! Anders is het gewoon weer langs de kapper
Woeps schreef:yvonnedv schreef:Ik heb vroeger van de dermatoloog een hele tijd geen shampoo mogen gebruiken omdat ik overmatige haaruitval had. Ik moest mijn haar toen "wassen" met een rauw ei en uitspoelen met water met azijn er in. Werkte goed.
tja dit ga ik liever niet nadoen, heb je nu nog steeds last van uitval? Lijkt me vervelend
Varekaj schreef:Serendip90 schreef:Ik ga hier dan eens kijken of ik hem kan vinden bij de Ici Paris! Wist het namelijk niet dat ze hem daar misschien ook konden hebben! Anders is het gewoon weer langs de kapper
Heb het ook maar per toeval ontdekt, ik betaalde €17 voor een fles dacht ik. Kan ook dat ze niet alles hebben van de producten, dat moet je even bekijken.
Tegen het klitten heb ik ook de liss-olie gebruikt trouwens. Klein beetje op je hand, even inmasseren op vochtig/handdoekdroog haar, laten drogen aan de lucht of met haardroger op koudste stand en je borstel glijdt er zo doorheen. Geeft ook mooie glans vind ik zelf
Je moet anders ook eens kijken op de site van ProDuo of zij geen verdeler in je buurt hebben. Prijs is er hetzelfde als bij Ici Paris normaal gezien, maar dit is een groothandel die ook particulier verkoopt dus waarschijnlijk ook meer keuze.
Aprella schreef:Ik vind de commentaren dat je haar dan niet fris ruikt echt stom :s Als je je haar zonder shampoo was, ruikt je haar gewoon nergens naar... behalve naar haarAl die artificiële geurtjes... ik vind het overbodig!
Maeve schreef:Jeetje wat veel reacties ondertussen!
Ik zie steeds ''ongewassen haar'' voorbij komen, maar ik ben dus niet van plan mijn haar niet meer te wassen he? Alleen zonder shampoo, wel grondig (iedere dag/om de dag) met water! Anders wordt het inderdaad een zooitje denk ik...
Als je het gevoel hebt dat je haar nog stinkt na het wassen met alleen water, denk ik dat je dat gewoon niet grondig genoeg doet. Als je het dan met shampoo wast, zou dat alleen de geur maskeren terwijl het nog gewoon vies is dus?
dondeyne schreef:Onlangs stond een artikel hierover in een van de bekendere meidenbladen (dacht de Glamour?). Conclusie aldaar was dat het helaas niet werkt.. Ik denk dat jouw probleem vooral een kwestie is van de goede shampoo zoeken. Als ik mijn haar met Palmolive en Andrelon zou wassen, zou het ook onhandelbaar worden
Floor_x schreef:Maeve schreef:Jeetje wat veel reacties ondertussen!
Ik zie steeds ''ongewassen haar'' voorbij komen, maar ik ben dus niet van plan mijn haar niet meer te wassen he? Alleen zonder shampoo, wel grondig (iedere dag/om de dag) met water! Anders wordt het inderdaad een zooitje denk ik...
Als je het gevoel hebt dat je haar nog stinkt na het wassen met alleen water, denk ik dat je dat gewoon niet grondig genoeg doet. Als je het dan met shampoo wast, zou dat alleen de geur maskeren terwijl het nog gewoon vies is dus?
Om de dag?
Dat vind ik echt goor, sorry...
Ik vind het al een vies idee dat je nu met een vette bos haar rondloopt, maar het dan ook maar eens in de twee dagen met water uitspoelen??
Woeps schreef:badmuts zou ik de enige zijn en dan voel ik me niet happy ( onzeker ) sterk voedend masker kan ik wel eens proberen, weet je ook welke goed is bepaald merk ofzo of maakt dat niet uit?
Yv_ schreef:Aprella schreef:Ik vind de commentaren dat je haar dan niet fris ruikt echt stom :s Als je je haar zonder shampoo was, ruikt je haar gewoon nergens naar... behalve naar haarAl die artificiële geurtjes... ik vind het overbodig!
Hier ben ik het echt zó totaal niet mee eens.. Ik rook, dus mijn haar ruikt na een avondje kroegen echt niet nergens naar.
Daarbij, al die geurtjes waar je op een dag doorheen loopt, van alles blijft wel een zuchtje ergens in hangen..