Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vivian__ schreef:Ik weet niet wat jullie tandarts altijd doet hoor, maar als je een kanaalbehandeling krijgt hoeft er niet verdoofd te worden. Als de wortel ontstoken is is de kies dood en dus ongevoelig... Bijzonder...
Vivian__ schreef:Ik weet niet wat jullie tandarts altijd doet hoor, maar als je een kanaalbehandeling krijgt hoeft er niet verdoofd te worden. Als de wortel ontstoken is is de kies dood en dus ongevoelig... Bijzonder...
Is tenminste die pijn ff weg, oke verdoving voelt ook niet chill maar is tenminste ff anders.
Vooral na een uur, ik heb verschillende keren overwogen om af te sluiten en gewoon weg te gaan. Daarnaast was het wel wat kort tijd want bijna niemand was nog klaar en ik hoorde het overal ook om me heen. Ik heb dus zeker 6 vragen niet gemaakt. Maar ik denk dat ik ook veel fout had. Maar wat ook erg vervelend en frustrerend was, was dat er bij het programma in (het is allemaal digitaal) een rekenmachine in zat die onwijs gevoelig was en als je een getal aantikte hij hem regelmatig is 2 of meer keren noteerde. Er zat geen wisknop op de rekenmachine en moest je elke keer vanaf het begin weer beginnen. Dit koste ook veel tijd en heb sommen ook gewoon op papier gedaan, maarja dat zou dus helemaal niet nodig hoeven zijn en kost ook concentratie
IK ga echt kijken of ik daar een klacht over kan indienen, want hoorde het ook van wat andere mensen.
janderegelaa schreef:Vivian__ schreef:Ik weet niet wat jullie tandarts altijd doet hoor, maar als je een kanaalbehandeling krijgt hoeft er niet verdoofd te worden. Als de wortel ontstoken is is de kies dood en dus ongevoelig... Bijzonder...
Nee hoor, dat is niet waar. Je kunt een ontstoken zenuw hebben of een gaatje is zo groot dat de tandarts te dicht bij de zenuw komt en dan doet het echt pijn.
En dode dingen kunnen niet ontsteken....

]
Valt allemaal mee. Het was een onsteking in mn tand? In ieder geval hij heeft een gaatje erin geboord en er kwam allemaal pus uit (bah bah) morgen nog even terug komen dan gaat ie het schoonmaken en woensdag weer dicht maken.
Ennn de pijn is weg!! Geen kloppend gevoel meer, als ik had geweten dat het zo simpel was was ik gisteren idd gegaan, maarja dan weet ik nog niet of ik het met de tijd gered had.. want nu liep ie al wat uit. Ach ja dat is allemaal achteraf. Die lip voelt nog wel raar maar dat moet vanzelf weer normaal worden.