Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rensiepensie schreef:Ik begrijp sowiezo niet waarom vrouwen zich zo graag volstoppen met hormonen. Wat is er mis met een condoom?
Ik ben op mijn 14e aan de pil gegaan maar ik kreeg er depressieve klachten van. Daarna over op de nuvaring. Minder klachten, maar het zat me toch niet lekker. Dus toen ben ik ermee gestopt. Mijn menstruatie is nu al jaren regelmatig, maar dat was het eerste jaar echt een drama. Mijn lijf was flink in de war van al die hormonen.
Mijn menstruatie is vrij zwaar, maar maak liever een kruik en neem een aspirientje dan dat ik me volstop met hormonen zodat ik amper of niet meer ongesteld wordt en geen condoom hoef te gebruiken. Welke vrouw vind het nou prettig om geïnjecteerd te worden met zaad tenzij ze dat doet voor bevruchting? Ik niet in ieder geval. Nog een goede reden om een condoom te gebruiken.
imd schreef:rensiepensie schreef:Ik begrijp sowiezo niet waarom vrouwen zich zo graag volstoppen met hormonen. Wat is er mis met een condoom?
Ik ben op mijn 14e aan de pil gegaan maar ik kreeg er depressieve klachten van. Daarna over op de nuvaring. Minder klachten, maar het zat me toch niet lekker. Dus toen ben ik ermee gestopt. Mijn menstruatie is nu al jaren regelmatig, maar dat was het eerste jaar echt een drama. Mijn lijf was flink in de war van al die hormonen.
Mijn menstruatie is vrij zwaar, maar maak liever een kruik en neem een aspirientje dan dat ik me volstop met hormonen zodat ik amper of niet meer ongesteld wordt en geen condoom hoef te gebruiken. Welke vrouw vind het nou prettig om geïnjecteerd te worden met zaad tenzij ze dat doet voor bevruchting? Ik niet in ieder geval. Nog een goede reden om een condoom te gebruiken.
Wat is een zware menstruatie? Laatste keer voor ik aan de pil ging, ben ik bijna van m'n stokje gegaan op m'n werk. Kon echt niks meer. Dan weet ik het wel hoor, waar ik voor kies
Bassenqua schreef:Daarom staat er ook dat ik het persoonlijk erg mee vond vallen Amaris, ik zeg niks over hoe een ander het ervaart. Is in de tussentijd al 5 keer geplaatst en ik vind het dus geen ramp voor die paar tel.