dus ga het ook niet gebruiken, zit toch nicotine in.. dus werkt verslavend)Schoonbroertje en zusje zijn er wel mee bezig, roken nu nauwelijks nog gewoon. (maar die hebben een wegwerp-sigaret?)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus ga het ook niet gebruiken, zit toch nicotine in.. dus werkt verslavend)

) Verschillen die ik gezien heb: kleinere potjes liquid (daarmee iets duurder) wel meer smaken. Starterskit is dan weer de minder dan de helft van de Joyetech, materialen vervangen maakt elkaar weinig uit..
Ik ga ook eens naar zo'n echte kijken... ff dit topic volgen, hoor!
Je moet wat langer en rustiger hijsen als bij een gewone sigaret en het lijkt een beetje op kent (met die luchtgaatjes). Het rookt veeeeeel lichter dan een 'gewone' sigaret, terwijl ik een light-roker ben.
) nicotine... In de kant en klare versie ben je dus na een paar trekjes echt "klaar" met roken. Ik heb zelf (nouja voor mijn vriend :p) nu de Ego-C; in verhouding (hij koste iets van 30 euro, 2 sigaretten, wel hervulbaar) rook je daar meer aan omdat je dan pas je nicotine behoefte haalt. (Moet wel zeggen dat ik de liquids heb gehaald met 0,8 nicotine erin... je kan ook liquids halen met 12 of zelfs 18 (dacht ik, durf de getallen niet met zekerheid te zeggen)..
maar ik kan me niet voorstellen dat dit schadelijker is dan gewoon roken.
)

) dus die zou ik eventueel ook gewoon kunnen gebruiken. (Je moet ook nog opletten want je hebt PG en VG, en VG is dikker dus kan niet voor alle modellen gebruikt worden...)
Starterkits, atomizers, clearomizers, ik heb geen idee wat het allemaal inhoudt. Ik rook menthol en zou graag iets willen wat daarbij in de buurt komt. Hebben jullie tips?
(het liquidje openmaken was het lastigste
stom kinderslot wat niet wilde meewerken
)