Stoppen met nagels bijten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meganyr

Re: Stoppen met nagels bijten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:57

Een vriendin van mij deed het overigens per vinger. Begin met de pink en doe daar een pleister om. Blijf de pleister een paar weken omhouden en voilá, een nageltje.
Vervolgens doe je je ringvinger, enzovoort.

Op den duur heb je al je vingers mooi en het jezelf langzaam afgeleerd.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:24

Ik ben ben/was ook echt verslaafd aan nagels 'eraf trekken'. Ik ben ook verslaafd aan mn nagelriemen eraf te peuteren, maar goed. Ik heb nu lange nagels... :D Er kwam een wit randje tevoorschijn en ik dacht, die ga ik gewoon laten staan en toen heb ik geen tijd er meer voor gehad om ze eraf te trekken en nu heb ik lange nagels :D

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:51

ik bij ook, als ik geen acryl nagels op heb. Ik doe dat nu zelf, dus laat ze er mooi opzitten. Krijg ik weer super mooie nagels van :)

*Als iemand nog acryl wilt, ik zet om meer te oefenen voor weinig geld een nieuwe set!*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:20

Nou heb sinds vorige week zondag niks meer gebeten! Ben ook paar dagen goed verkouden geweest :P

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:26

Mijn lange nagels zijn vandaag gesneuveld. Niet door nagelbijten, maar door het bowlen. Heb daarop besloten om alles kort te wieken. Dus ik kan weer opnieuw gaan sparen :-).

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:40

Top dat jullie ermee stoppen!
+:)+

Ik heb een collega die heel erg nagel bijt. Zo erg dat er maar wat van zeg tegenwoordig.
Het lijkt net alsof hij niet genoeg eet :+ zodra hij zn boterham naar binnen geeft geschrokt zit hij weer aan zn vingers te kluiven :r :r :r

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:29

Ik bijt nagels sinds dat ik klein ben, hebben alles geprobeerd. Bytex beet ik gewoon doorheen, hoevaak ik het ook opsmeerde.
Toen kreeg ik de tip om gel of acryl nagels te laten zetten en dit heeft bij mij goed geholpen. Sinds ze erop zitten, heb ik niet 1x geprobeerd te bijten. Waarom? Geen idee. :') Als je echt een die-hard bijter bent, zou ik toch eens kunstnagels gaan proberen. Het staat mooier (ik had echt afgekloven nagels) en je blijft er makkelijk vanaf (vind ik). En ze blijven heel goed zitten, wat ik niet had verwacht, omdat mijn nagels zó kort waren.

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:56

Oke. Mijn.nagels zijn.weer deels kort. Kon er.niet vanaf blijven :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:58

Ik ben het redelijk aan het afleren door middel van nagellak, nagels heel mooi lakken met patroontje, en dan vind ik het zonde om er aan te zitten :j

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:31

Ik heb jarenlang nagel gebeten, ben er ineens, zonder aanleiding, mee gestopt. Nadeel is wel dat ik daarna verder gegaan ben met knokkels en de randjes rond mijn nagels...en daar kom ik dus niet vanaf...!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 11:45

Ik heb nog steeds niet gebeten en ondertussen ook neppe nagels opgeplakt.
Ziet er netjes uit, ze blijven goed zitten en ondertussen groeien mijn eigen nagels nog even bij :)
Volhouden!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 11:46

In huis handschoenen aan doen.

Meganyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:14

Ik bijt ook nog steeds de randjes hoor, maar dat probeer ik zoveel mogelijk te beperken.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:39

Ik kom me dan ook maar even melden, ik ben nu op dag 6 met stoppen nagelbijten.
Doe er inderdaad wel nagellak op, bytex in het begin maar nu niet meer, moet nieuwe zien te vinden aangezien de mijne zo oud is dat je het potje zo kunt opdrinken volgens mij, zonder iets te proeven haha.
Ik wil wel ook nagels laten zetten, maar durf dan nooit meer wat, angst dat ze afbreken en dat doet pijn ghehe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:48

Ik ben nu 2 weken 'clean' :D , ik ga nu voorzichtig knippen wil niet een terugval krijgen :oo

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:54

niet knippen maar vijlen ;)
van knippen gaan je nagels sneller splijten, waardoor je weer sneller gaat bijten.
Met vijlen altijd "naar de punt toe" vijlen (dus van de zijkant naar het midden, en van de andere zijkant ook weer naar het midden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:10

Maar er moest ook een flink eind af := , heb nu 2 gedaan en de rest is nog lang. Veilen is echt moeilijk :=

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:16

Ik ben nu ook bijna 2 weken gestopt hihi, ga morgen gelnagels laten zetten, wel zo kort mogelijk dat ik er nog alles mee kan doen haha.
Ben benieuwd hoelang ze houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:18

Ik ben nog steeds clean! Sinds die 25 november niet meer gebeten! En jullie

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 17:22

Eh.. -kijkt naar nagels- Woopsie. toch nog gedaan :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:23

ik bijt als héél lang! sinds m'n 4e ofzo, alleen het erge; ik bij niet alleen nagels... ook m'n vel gaat eraan dus ik heb vrij misvormde vingers -O- t ziet er vaag uit, die nagels doorslikken ís niet goed, maar toch kan ik niet stoppen! zelfs kunstnagels eet ik op (die slik ik niet door hoor :P), en door bytex eet ik ook gewoon heen!

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:25

Ik ben ook een nagelbijter..
Van die vieze nagellak ook geprobeerd maar dat was totaal geen succes, toen hebben mn ouders het opgegeven. :+
Ik wil mijn nagels niet knippen omdat het vies aanvoelt, zoals met-je-nagel-over-het-schoolbord-gevoel..
Bij mij helpt het goed om mijn nagels te lakken en te vijlen.
Ik wil gewoon mooie nagels hebben, mooi lakje erop en dan wil ik dat zo houden dus bijt ik niet ^^

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:26

caj2008 schreef:
sins ik tanden kreeg beet ik al nagels mijn moeder deed het ook dus ik heb het gewoon over genomen van jongs af aan. Ik ben nu 23 en twee jaar van nagel bijten af. Het enige wat helpt is je eigen wil. Geen middeltjes etc. Je moet gewoon sterk in je schoenen staan.

Klopt, szomers lukt mij dit altijd, dan wil ik goed uitzien van top tot teen, maar als ik dan veel ga zwemmen en wekere nagels krijg zijn ze weer weg -O-
Gewoon willen, ik ga nu ook stoppen, omdat t kan, kijken hoelang ik het volhoud :o

Verder bijt ik ook kunstnagels af, vel naast de nagels, nagelriemen gaan er ook aan, horrible.

LokiDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:28

Zolang er nagellak op zit gaat het hier best goed! Bijt al van kleins af aan nagels en velltjes -O-

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:30

LokiDH schreef:
Zolang er nagellak op zit gaat het hier best goed! Bijt al van kleins af aan nagels en velltjes -O-

Same here. Helaas heb ik nu echt 0 zin om mijn nagels te lakken :') Nagels zijn ook erg broos nu, dus als er eens een randje aanzit dan splijt dat in no time. Motiveert ook niet echt :=.