afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:25

jeetje ts erg heftig wat je meegemaakt hebt .
En heel goed van je dat je nu naar zedenpolitie gaat .

heel veel sterkte .

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 21:25

achja domme vragen of niet..
het blijft idd gewoon een enorm domme actie van mij!
Ik vertrouwde mensen ook gewoon te snel!
Op sekueel gebied.. maar ook op andere gebieden.
Zoals ik al zei.. ik had gedacht op een leuk dagje uit.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:28

TS: Hoe eng het ook is, zeker naar die afspraak gaan en je volledige verhaal doen.

Je hebt geen schuld van wat er gebeurd is. Iemand die word aangerand of verkracht heeft nooit schuld. Je roept zoiets niet expres over je af.

Toch ben je wel behoorlijk naïef geweest om in eerste instantie met zo'n vent af te spreken.. Ik hoop wel dat je nu beseft dat je zoiets niet meer zomaar moet doen.. En dat er genoeg gekke mensen in deze wereld zijn die kwaad kunnen aanrichten.

Op het moment dat jij in de auto zit heb je niets te zeggen. Zo'n iemand kan je overal, tegen je wil, naartoe nemen.

Nadat deze man je op het bankje zo had aangeraakt, had je eigenlijk niet meer bij hem moeten instappen. Ik snap dat je bang was en gebeurd is gebeurd, maar ik denk dat het wel belangrijk is dat je nu goed moet beseffen dat, stel dat er weer zoiets gebeurd, je op elk moment duidelijk kunt zeggen "En nu is het afgelopen!" en er als een speer vandoor moet gaan. Ondanks de druk die je voelt en de angst.. Wat maakt het jouw uit wat die vent denkt en voelt, als jij nee zeg.. Als het niet goed voelt voor jouw.. Als je niet wilt.. Maak dat je wegkomt! Ook al ben je ver van huis. Je hebt overal openbaar vervoer. Je komt wel weer thuis. Op zo'n moment is het belangrijkste om zo snel mogelijk bij zo'n vent weg te gaan, voordat het uit de hand loopt.

Wat dat betreft heb je nog ontzettende mazzel gehad dat je geen ergere vent hebt getroffen, die nog veel meer dingen met je had kunnen doen.

Ik snap de druk, ik heb zelf een keer sex gehad met iemand, een beetje tegen mijn zin. Het was niet dat ik echt nee zei, maar ik had er niet veel behoefte aan, alleen deed het toch maar omdat ik me onder druk voelde gezet. Ik durfde niet te weigeren. Ik ken dus het gevoel van hoe lastig het is om nee te zeggen... En niet twijfelachtig, maar echt krachtig nee! En als ze toch doorgaan, niet laten gebeuren, maar weggaan. Het is jouw lichaam en jij bepaald.

purny

Re: afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:29

Ik heb je trouwens een PB'tje gestuurd

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:32

Vreselijk dit is aanranding. Tip print dit topic uit, zijn berichten van hyves en emails/smsen etc. Verder is zo een jongen nooit met jou alleen bezig maar zullen er meerdere slachtoffers zijn , goed dat je aangifte doet.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 21:34

ElineS schreef:
TS: Hoe eng het ook is, zeker naar die afspraak gaan en je volledige verhaal doen.

Je hebt geen schuld van wat er gebeurd is. Iemand die word aangerand of verkracht heeft nooit schuld. Je roept zoiets niet expres over je af.

Toch ben je wel behoorlijk naïef geweest om in eerste instantie met zo'n vent af te spreken.. Ik hoop wel dat je nu beseft dat je zoiets niet meer zomaar moet doen.. En dat er genoeg gekke mensen in deze wereld zijn die kwaad kunnen aanrichten.

Op het moment dat jij in de auto zit heb je niets te zeggen. Zo'n iemand kan je overal, tegen je wil, naartoe nemen.

Nadat deze man je op het bankje zo had aangeraakt, had je eigenlijk niet meer bij hem moeten instappen. Ik snap dat je bang was en gebeurd is gebeurd, maar ik denk dat het wel belangrijk is dat je nu goed moet beseffen dat, stel dat er weer zoiets gebeurd, je op elk moment duidelijk kunt zeggen "En nu is het afgelopen!" en er als een speer vandoor moet gaan. Ondanks de druk die je voelt en de angst.. Wat maakt het jouw uit wat die vent denkt en voelt, als jij nee zeg.. Als het niet goed voelt voor jouw.. Als je niet wilt.. Maak dat je wegkomt! Ook al ben je ver van huis. Je hebt overal openbaar vervoer. Je komt wel weer thuis. Op zo'n moment is het belangrijkste om zo snel mogelijk bij zo'n vent weg te gaan, voordat het uit de hand loopt.

Wat dat betreft heb je nog ontzettende mazzel gehad dat je geen ergere vent hebt getroffen, die nog veel meer dingen met je had kunnen doen.

Ik snap de druk, ik heb zelf een keer sex gehad met iemand, een beetje tegen mijn zin. Het was niet dat ik echt nee zei, maar ik had er niet veel behoefte aan, alleen deed het toch maar omdat ik me onder druk voelde gezet. Ik durfde niet te weigeren. Ik ken dus het gevoel van hoe lastig het is om nee te zeggen... En niet twijfelachtig, maar echt krachtig nee! En als ze toch doorgaan, niet laten gebeuren, maar weggaan. Het is jouw lichaam en jij bepaald.

ja ik sta nu ook wel enorm anders in het leven dan anderhalfjaar geleden..
misschien omdat ik wat volwassener ben geworden? Misschien door dit voorval?
Als het mij nu zou overkomen.. :') :') is die gene niet blij met mijn zwarte band judo.. B-)
nee maar ff zonder dollen.. ik heb er zeker van geleerd! En zoiets overkomt mij nooit meer!! of ik moet van mijn fiets worden getrokken en worden verkracht.. :roll:

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:37

Lieve TS
Verschrikkelijk dat dit je overkomen is..
Zeden politie zijn ook gewoon mensen en zijn juist erg direct op dit soort praktijken..

Alleen wat ik meerdere malen niet snapte was dat je niet gewoon duidelijk aangaf nee.. Want bij de zoen vond je het al niet oke en tof..
Was je toen al bang voor hem??
Je had hem ook al direct kunnen vragen je weer op station af te zetten intuïtie van je was vanaf moment 1 duidelijk..
Je hebt hem niet duidelijk laten blijken dat jij niet wilde .. je hebt beaamt en ja gezegd etc en ook nog dat je hem weer wilde zien..( bij afscheidt)
Zo is die man zich van geen kwaad bewust dat jij niet wilde..

Tenminste zo komt het op mij over als ik het verhaal lees..
Ik snap dat het een hele nare ervaring is voor jou.. begrijp mij niet verkeerd..
Maar verkrachting/aanranding?? Heb je hem echt laten blijken dat je niet wilde?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 21:40

Lindy1982 schreef:
Lieve TS
Zeden politie zijn ook gewoon mensen en zijn juist erg direct op dit soort praktijken..

Alleen wat ik meerdere malen niet snapte was dat je niet gewoon duidelijk aangaf nee.. Want bij de zoen vond je het al niet oke en tof..
Je had hem ook al direct kunnen vragen je weer op station af te zetten intuïtie van je was vanaf moment 1 duidelijk..
Je hebt hem niet duidelijk laten blijken dat jij niet wilde .. je hebt beaamt en ja gezegd etc en ook nog dat je hem weer wilde zien..( bij afscheidt)

Ik snap dat het een hele nare ervaring is voor jou.. begrijp mij niet verkeerd..

ik Denk dat ik bij elkaar alles een stuk of 25 keer 'nee' 'kap esss' 'doe normaal, dit kan gewoon niet' heb gezegd.. -O-

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:41

Het maakt niet uit of ze het vaak duidelijk aan heeft gegeven. 1x nee moet genoeg zijn gadverdamme.. Ik heb ook zoiets meegemaakt en het allerergste is het idee dat mensen je niet geloven of dat ze zeggen '' heb je wel duidelijk genoeg aangegeven dat je niet wilt'' natuurlijk heeft ze dat. Dat zegt ze ook. En bovendien als er zoiets gebeurt kan je niet normaal nadenken, al helemaal niet als je op een vreemde plaats bent verlamd van angst.. Van sommige reacties hier schrik ik gewoon.

Ts wat een vreselijk verhaal ik hoop dat je er goed uitkomt. Je mag me altijd PB'en

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:42

michelle933 schreef:
Lindy1982 schreef:
Lieve TS

ik Denk dat ik bij elkaar alles een stuk of 25 keer 'nee' 'kap esss' 'doe normaal, dit kan gewoon niet' heb gezegd.. -O-

Oke dan is het idd fout van hem.. een man moet respect voor NEE hebben.. en dan zijn poten thuis houden..
Dat hij zoveel blowde hield dat je niet tegen om bij hem in de auto te stappen..

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:44

ook ik reageer hier even en dan met name op de reacties waarom je niet gewoon weggelopen bent. Dit is voor andere mensen erg makkelijk praten. Als je bang bent dan wil je er alleen maar zo snel mogelijk vanaf zijn zeker als iemand zo dominant is. en weglopen is dan echt niet altijd makkelijk of mogelijk.

veel sterkte meid

Shirley

Was je niet gewoon verschrikkelijk bang ?
Dat hij je misschien iets zou aandoen als je niet zou meewerken ?

Zoiets kan ik me namelijk heeeeel goed voorstellen :(:)

Blablabla11

lovefi schreef:
Het maakt niet uit of ze het vaak duidelijk aan heeft gegeven. 1x nee moet genoeg zijn gadverdamme.. Ik heb ook zoiets meegemaakt en het allerergste is het idee dat mensen je niet geloven of dat ze zeggen '' heb je wel duidelijk genoeg aangegeven dat je niet wilt'' natuurlijk heeft ze dat. Dat zegt ze ook. En bovendien als er zoiets gebeurt kan je niet normaal nadenken, al helemaal niet als je op een vreemde plaats bent verlamd van angst.. Van sommige reacties hier schrik ik gewoon.

Ts wat een vreselijk verhaal ik hoop dat je er goed uitkomt. Je mag me altijd PB'en

Ik val haar niet aan niets maar kon dit niet uit haar verhaal opmaken en ja dat is wel belangrijk ook voor de politie..
Als zij geen moment NEE heeft gezegd en vanaf moment 1 alleen verstijfde en angstig was hoe kan de man in kwestie dan weten dat ze iets niet wilt..
Je kan ook wat terug houdend zijn van verlegenheid/ onzekerheid..
Er moet wel een duidelijke NEE zijn wil je iemand kunnen vervolgen voor aanranding etc . De man in kwestie moet wel weten dat het niet oke is..

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 21:45

Breaking news!!
ik ben er achter gekomen via een andere bokker..
dat hij dus in de 40 schijnt te zijn..
en vaak op zijn oude werk.. meisjes/vrouwen lastig viel..

ofterwel een gore viese *^&%&*$ pedo..
Ik had hem eerlijk waar geen 40 geschat..
maar in schatte ben ik dan ook niet zo goed..
he get ik ben er gewoon misselijk van.. van alles.. maar vooral ook die leeftijd..
%) %) %) %) %) %) %) %) %) %) %) %) %)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:45

Zelfde gedachte, rooswita, tegelijkertijd gepost ..

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 21:47

Shirley schreef:
Was je niet gewoon verschrikkelijk bang ?
Dat hij je misschien iets zou aandoen als je niet zou meewerken ?

Zoiets kan ik me namelijk heeeeel goed voorstellen :(:)

jep altijd al in mezelf gezegt..
als ik aangerand of verkracht wordt..proberen om het niet zo ver te laten komen.. maar als je toch gedomineerd wordt.. laten gaan zoals het is.. en niet in paniek raken.. want voor het zelfde geldt willen die lui dat alleen maar..
als ik bij wijzen van de fiets wordt getrokken door 2 dapen.. en ik wordt verkracht.. ja mot ik dan? ken ik wel gaan vechten en doen.. maar dat heeft toch geen nut.. het enigste is misschien schreeuwen om hulp.. maar dan maak je het misschien alleen nog maar erger door.. doordat de daders dan in paniek raken.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:50

En je ombrengen ...

Niet aan denken :n

Meid, ik schreef het al eerder: zet alles heel goed voor jezelf op papier en neem dat mee !

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:50

michelle933 schreef:
Breaking news!!

he get ik ben er gewoon misselijk van.. van alles.. maar vooral ook die leeftijd..

je was al 18 toch dus pedo is het niet!! Er zijn zat vrouwen die op oudere mannen vallen ..
Pedo's zijn die met minder jarige gaan en kleine kinderen.. en geen mannen die op jonge vrouwen vallen

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:52

Edit: post toch maar weggehaald ivm privacy
Laatst bijgewerkt door Laura1589 op 19-11-12 22:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:54

TS; heel veel succes en sterkte tijdens de afspraak met politie, zeker doorzetten! Ga jezelf ook geen schuld aan (laten) praten; tuurlijk gaf je hem in zekere mate zijn zin als 17 jarige terwijl hij de auto had en wist waar jullie waren. Goed dat jij er nu actie op neemt zodat deze meneer aangepakt kan worden

Electra63 schreef:
Als TS aangifte doet, stelt de zedenpolitie haar ook ongepaste vragen. Immers de politie moet feiten vaststellen en zeker weten dat het slachtoffer de waarheid verteld.
Stel dat het tot een rechtzaak komt, wat denk je dan dat de advocaat van de verdachte voor vragen gaat stellen?

Wij zijn niet de personen, en dit is niet de plaats ongepaste vragen te stellen, of die door politie nu wel of niet gesteld gaan worden.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:59

De politie stelt geen ongepaste vragen, dat in de eerste plaats !
De politie stelt vragen die in belang zijn van het onderzoek.
Dat dat wellicht geen vragen zijn die prettige herinneringen oproepen, moet TS niet weerhouden om te gaan, dus ga haar nu alsjeblieft niet bang lopen maken :n

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:06

Lindy1982 schreef:
michelle933 schreef:
Breaking news!!

je was al 18 toch dus pedo is het niet!! Er zijn zat vrouwen die op oudere mannen vallen ..
Pedo's zijn die met minder jarige gaan en kleine kinderen.. en geen mannen die op jonge vrouwen vallen

Sterker nog... vanaf 16 is het bij 'wederzijds goedvinden' niet strafbaar. Dus onder pedofilie valt het in geen geval.

Sterkte TS.

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:13

ochjee meisje toch.... :(:) Ik wil je heel veel sterkte wensen hiermee.
Als je wilt praten mag je me altijd pb-en, ik heb een heel ander verhaal, maar ook bij zedenpolitie geweest enzovoorts.

Sterkte :(:)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:21

Shirley schreef:
De politie stelt geen ongepaste vragen, dat in de eerste plaats !
De politie stelt vragen die in belang zijn van het onderzoek.
Dat dat wellicht geen vragen zijn die prettige herinneringen oproepen, moet TS niet weerhouden om te gaan, dus ga haar nu alsjeblieft niet bang lopen maken :n

Dat is TS niet bang maken, maar voorbereiden op vragen van de politie. En TS moet zich zeker niet laten weerhouden en zeker moet zij naar de politie gaan, maar daar zullen vervelende vragen worden gesteld aan TS. Lijkt me ook terecht, de politie moet dit soort zaken goed en secuur onderzoeken.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:25

Daarnaast doet TS er wellicht goed aan de moddies te verzoeken het topic te verwijderen in verband met een mogelijk onderzoek. Ik denk persoonlijk dat het niet in haar voordeel zal werken dat alles open en bloot op internet is gezet. Ik begrijp dat ze haar verhaal kwijt wilt, maar ik vraag mij af of het op deze wijze verstandig is.