Wat ontzettend knap zeg!!
Petje af
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
want je mag er nu echt wel heel trots op zijn
_Nelleke_ schreef:Wauw wat mag jij trots op jezelf zijn. Dat je zo in jezelf hebt geïnvesteerd en dat dit het resultaat is!
Hoe voel je je ten opzichte van 100kg zwaarder? Ik kan me voorstellen dat je jezelf een stuk fitter voelt?
Voorheen kon ik nog geen vijf minuten lopen en nu moet ik af en toe echt extra lopen om m'n energie kwijt te raken.
) Cayenne schreef:_Nelleke_ schreef:Wauw wat mag jij trots op jezelf zijn. Dat je zo in jezelf hebt geïnvesteerd en dat dit het resultaat is!
Hoe voel je je ten opzichte van 100kg zwaarder? Ik kan me voorstellen dat je jezelf een stuk fitter voelt?
Een heel stuk fitterVoorheen kon ik nog geen vijf minuten lopen en nu moet ik af en toe echt extra lopen om m'n energie kwijt te raken.
Het enige vervelende is dat ik kleren blijf kopen, want ze zijn steeds te groot
Ik kan gewoon weer een jurkje aan zonder dat iemand het ziet
(De cassieres zagen me ook dunner worden natuurlijk
en wanneer ik wat lekkers mee neem, vragen ze meteen hoe het gaat
) Cayenne schreef:Th0mas schreef:Respect!
Mooie inspiratie oor vele bokker hier met hetzelfde probleem als jij.
Word je nog geopereerd voor een huidoverschot?
Daar denk ik nog over na. Het is allemaal wel slapper geworden natuurlijk, maar omdat ik erbij bleef sporten (eerst met een hometrainer die ik letterlijkheb afgesleten) en nu een crosstrainer, is de huid nog redelijk strak, in ieder geval niet zo slap dat het me echt enorm stoort. Ik kijk ook een beetje op tegen zo'n enorm litteken
_Nelleke_ schreef:Cayenne schreef:Een heel stuk fitterVoorheen kon ik nog geen vijf minuten lopen en nu moet ik af en toe echt extra lopen om m'n energie kwijt te raken. Het enige vervelende is dat ik kleren blijf kopen, want ze zijn steeds te groot
Hihi er zijn erger dingen
Ben je al die tijd blijven paardrijden?
Ik zou uberhaupt nieteens weten hoe je dan jezelf op een paard kunt hijsen, want je zwaartepunt lijkt me dan heel moeilijk. Ik kon na het bukken al bijna niet meer overeind komen.