Ik ben de gene links... haha.
Ilayda: daar heb je helemaal gelijk in, maar ik vind het gewoon zo'n vies gezicht, echt een afknapper op sommige mensen haha...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu gelukkig geen last meer van, alleen als ik verkouden ben, maar dat is een kwestie van 'sochtends schoonmaken en heb de rest van de dag nergens meer last van 
Mocht iemand een goede tip hebben, hoor het graag!
Jacquelinee_ schreef:Ik heb van beide last wat de TS noemt in de openingspost, dat oorsmeer had ik een jaar lang last van gehad, hoe goed ik het ook schoonmaakte, maar dat kwam door een oorontsteking, en niks hielp, ik liep om de 5 minuten naar de wc om het schoon te maken, had ook een jaar lang mijn haar niet in een staart/knot terwijl ik dat altijd heb, om mijn haar maar voor mijn oren te houden dat andere niks zouden zien, ik schaamde me er echt dood voorNu gelukkig geen last meer van, alleen als ik verkouden ben, maar dat is een kwestie van 'sochtends schoonmaken en heb de rest van de dag nergens meer last van
En lichtgele tanden heb ik ook, maar dat heb ik altijd, ik poets 2 soms 3 keer perdag (sochtends en savonds en als ik tussen de middag thuis ben). Maar ik krijg ze niet witter dan dat ze nu zijn, heb ook al jaren ontstoken tandvlees, maar hoe goed ik ook poets, en ik spoel met mond water, het blijft ontstoken, dus ik heb er maar mee leren leven na jaren, en dat is t beste wat je kan doenMocht iemand een goede tip hebben, hoor het graag!
Weet je tandarts hiervoor geen oplossing?
.
Sabbientje schreef:Ik heb helaas enkele gele tanden.
Die tanden hebben een klap gehad, toen ik op mijn 12de plat op mijn plaat ben gegaan met rolschaatsen.
Een van die tanden heeft ruim 5mm lager gestaan als de rest. Wortel was te zien.
Na flink wat jaren beugels is die tand nu weer op zijn plek, maar hij is wel geel geworden en de snijtand ernaast ook.
En nee daar is niets aan te doen.
Valliej15 schreef:Ik Heb ook een tandenfobie maar daarnaast heb ik nog een fobie .... etende mensen !
Ik kan er niet maar dan ook echt helemaal niet tegen als ik iemand hoor eten !! vooral appels , beschuitjes of koekjes ... dan word ik echt he-le-maal gek !
Stom he ?
Valliej15 schreef:Ik Heb ook een tandenfobie maar daarnaast heb ik nog een fobie .... etende mensen !
Ik kan er niet maar dan ook echt helemaal niet tegen als ik iemand hoor eten !! vooral appels , beschuitjes of koekjes ... dan word ik echt he-le-maal gek !
Stom he ?
Alleen is het niet zo erg als jou denk ik...quartel schreef:oooo...ik heb op mijn vorige baan eens een klant gehad......een vrouw...denk ik![]()
En die had zo een opgedroogt stukje wat uit haar neusgat stak![]()
En dan nog netjes praten en glimlachen er bij![]()
Waar ik ook echt onpasselijk van raak is rughaar....getver.....dat donkere krullende rughaar![]()
Schuimbekkers
neuspulkers
kontkrabbers
eigenlijk heb ik best een probleem als ik het zo lees