De pil... ALWEER vergeten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PocoGaucha

Re: De pil... ALWEER vergeten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:32

ja inderdaad, ik pak hem ook 's ochtends, en zorg dat ik hem altijd bij heb voor het geval dat

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:34

Implanon?

Siglos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:43

Saintelette schreef:
Siglos schreef:
De pil 's avonds slikken inplaats van 's ochtends is ook fijner! In de bijsluiter staat dat je de pil op een zelfde tijdstip moet innemen (moet niet , maar wel aan te raden) en anders mag het verschil tot 10 uur zijn zeg maar. Dus als je hem 's avonds dan vergeet, en je slaapt bijvoorbeeld 6-8 uur dan kan je hem gewoon 's ochtends nemen zonder enkele risico's! Als je hem 's ochtends neemt en je bent heel lang weg kom je daar al weer mee in de knoop. En wanneer je er aan gewend bent hem 's avonds te slikken, mis je vanzelf wat wanneer je in je bedje ligt en je denkt alles nog even over. 'S ochtends is vaak alles gehaast en vergeet je het sneller!

Ik slik hem daarom juist net andersom :')
Als ik slaap (en ik slaap meestal 8 uur of (veel) langer) dan kan ik er niet aan denken, maar als ik opsta en vervolgens halverwege denk chips mn pil vergeten, kan ik gelijk zodra ik thuis kom hem nog innemen ;) ipv er overheen te slapen..

Haha! Zo kan het inderdaad ook! Ik heb het ook geprobeerd, 's ochtends slikken. Maar wanneer ik richting school/werk ging en ik realiseerde dat ik hem vergeten was kon ik wel huilen! haha

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:45

Voor savonds bij je tandenborstel leggen, voor smorgens bij je ontbijtspullen leggen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:47

Kijk uit met de prikpil, vriendin van me is nu medisch circus in omdat ze die jaren gehad heeft en nu geen eisprong meer heeft hierdoor
werd in het ziekenhuis gezegd dat mensen met kinderwens beter geen prikpil kunnen gebruiken

ik ben zelf door de pil heen zwanger geworden en heb nu een spiraaltje, wordt amper ongesteld ( heeeeel licht) en hoef komende 5 jaar nergens aan te denken en als ik een 2e kindje wil hoef ik hem maar eruit te laten halen en ben ik weer vruchtbaar
Toen ik wle nog de pil had lag deze in mijn tandenborstel en slikte ik elke ochtend de pil voor tandenpoetsen

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:49

Ik heb hetzelfde probleem. Ik vergeet hem niet zo vaak maar wel regelmatig. Ik heb echt al vanalles geprobeert, een wekker zetten, 's morgens/'s avonds wisselen. Het probleem is gewoon dat mijn dag indeling er elke dag anders uitziet en ik woon op 2 plaatsen, dus een vast tijdstip of vaste plek is gewoon geen oplossing voor mij :+

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:55

Pletje123 schreef:
Heb je de pil echt nodig? Ik bedoel: ben je sexueel actief? Zo ja, dan zou ik voor een ander conceptiemiddel gaan en zo nee, dan zou ik er helemaal mee stoppen. Al die hormonen is niet zo goed voor je lijf en je kunt zo weer beginnen als je een relatie krijgt.

ik ben ook nog lang niet sexueel actief, maar slik hem toch..
voor mij is het juist wél goed! omdat ik altijd heel veel pijn had en ongelofelijk veel bloed verloor als ik ongesteld was.
nu pijnvrij en verlies nog maar weinig bloed :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:30

xZiva_ schreef:
Pletje123 schreef:
Heb je de pil echt nodig? Ik bedoel: ben je sexueel actief? Zo ja, dan zou ik voor een ander conceptiemiddel gaan en zo nee, dan zou ik er helemaal mee stoppen. Al die hormonen is niet zo goed voor je lijf en je kunt zo weer beginnen als je een relatie krijgt.

ik ben ook nog lang niet sexueel actief, maar slik hem toch..
voor mij is het juist wél goed! omdat ik altijd heel veel pijn had en ongelofelijk veel bloed verloor als ik ongesteld was.
nu pijnvrij en verlies nog maar weinig bloed :)

Doet mij denken aan endometriose.. is een aandoening in je baarmoeder. Komt bij aardig wat vrouwen voor. Met de pil hou je je lichaam voor de gek :) ik krijg juist pijn met gebruik van anticonceptie in de vorm van hormonen. Als ik niets gebruik ben ik geheel pijnvrij ;)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:55

Ellen_1990 schreef:
Nessah schreef:
Ik heb mede hier om een mirena spiraal.. Eens in de 5 jaar plaatsen ze een nieuwe en verder hoef ik nergens meer aan te denken :) Ik vergat de pil namelijk ook regelmatig wat ik ook deed..

ik heb ook een Mirena, vind het ideaal!...

Ik ben na 9 jaar pil slikken afgelopen week ook over gestapt op de mirena.
Oa overgestapt omdat ik die pil ook helemaal zat was, vergat m echt constant, en dan weer hoge dosissen slikken om die menstruatie toch nog tegen te houden. verschrikkelijk.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 09:34