geerke schreef:Ik slikte voorheen relpax,de vernauwt je bloedvaten,met een pijnlijk been en heup als resultaat.
Brrr, wat eng eigenlijk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gulpje schreef:Ik heb het ook. Ben precies hierdoor overgestapt naar de Cerazette pil en sinds ik die slik heb ik er geen last meer van gehad.
Ik ben vorige maand gestopt met deze pil omdat ik even zonder pil wilde. Toen kwam de hoofdpijn dubbel en dwars terug op de eerste dag dat ik ongesteld had moeten worden. Het enige wat een beetje helpt is Excedrin (Amerikaanse migrainepillen, te koop via Ebay, haalt een stuk hoofdpijn weg maar de misselijkheid blijft, en Fromirex via de HA. Maar daar werd ik heel suf van dus niet fijn)
Dus de Cerazette is wat mij betreft een aanrader TS en andere slachtoffers!
Bovendien heb ik al een poosje het idee dat de hormonale aanvallen ook lichter zijn geworden door de continue combo propranolol / depakine chrono.veerledec schreef:Jeetje, wat een heftige klachten. Ik ga ervan uit dat je ook alle andere oplossingen qua hormonale anticonceptie/geen hormonale anticonceptie hebt geprobeerd. Niets hielp?
pijn is nagenoeg over dan. Agossie schreef:Dallista, er bestaat natuurlijk een kans dat je tijdens een zwangerschap nergens last van hebt. Daarentegen kan het ook een hele zwangerschap raak zijn...