Heino schreef:
oh ideaal

volgens mij is het namelijk heeeel moeilijk, want je kan het natuurlijk niet in de 'normale' winkels vinden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... /Ondermode & nachtkleding/BH`s & tops/90829/1 Maar sorry, inderdaad niet in jouw maat...
* 
Heino schreef:Klopt, Hunkemöller enzo verkopen het niet, die beginnen meestal bij omvang 70, zeker de grotere cupmaten. Hoewel Hunkemöller tegenwoordig wel een speciale lijn voor grotere cupmaten heeft waarvan de omvang 70 soms vrij klein valt
overigens vind ik de kwaliteit ook niet om over naar huis te schrijven, dus heel erg vind ik het niet

Arabelle schreef:Ik vind het altijd irritant dat de mensen bij je in het pashokje moeten zien hoe het zit, en dat je daar dan zowat naakt staat. Dat weerhoud mij ervan om bh's te gaan kopen. Ik heb daar een hekel aan, maar misschien ben ik de enige.
Gewoon zeggen dat je er zelf ook wel uitkomt

(heb net twee nieuwe bh's. ) 
ShauniBef schreef:Ik koop mijn BH's altijd bij de hunkemoller.
Ik moet een 70 D hebben, en de 70 is bijna nergens te vinden
ietjelover schreef:ShauniBef schreef:Ik koop mijn BH's altijd bij de hunkemoller.
Ik moet een 70 D hebben, en de 70 is bijna nergens te vinden
Oh nog zo eentje met 70D,
ik mag nu zelfs na de 70E, dat wordt helemaal een feestje!
Ik koop ook altijd hunkemoller of bij livera,
naar mooi kan ik vaak niet eens kijken en bij de H&m etc. hoef ik niet eens te gaan kijken