BH's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 20:06

Heino schreef:

oh ideaal :D
volgens mij is het namelijk heeeel moeilijk, want je kan het natuurlijk niet in de 'normale' winkels vinden

RoodZonnetje

Re: BH's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:11

Klopt, Hunkemöller enzo verkopen het niet, die beginnen meestal bij omvang 70, zeker de grotere cupmaten. Hoewel Hunkemöller tegenwoordig wel een speciale lijn voor grotere cupmaten heeft waarvan de omvang 70 soms vrij klein valt :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 20:22

Ja precies, ik zie ook nooit ergens 65 hangen, maakt niet uit of het a of wat dan ook is hahah.
Je ziet het wel meer nu tegenwoordig, dat er grotere cupmaten met kleinere omvang komt

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:26

Ik word altijd heel blij van de C en A. Niet duur en er zitten soms hele leuke tussen! Maar je moet niet "op zoek" gaan bij hun, maar gewoon af en toe ff gluren of er nog wat leuks tussenzit. Deze vind ik bijvoorbeeld best mooi en ook wel sexy ;). http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... /Ondermode & nachtkleding/BH`s & tops/90829/1 Maar sorry, inderdaad niet in jouw maat...

*edit: ik word er hebberig van, zoveel leuke :7 *

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:59

Heino schreef:
Klopt, Hunkemöller enzo verkopen het niet, die beginnen meestal bij omvang 70, zeker de grotere cupmaten. Hoewel Hunkemöller tegenwoordig wel een speciale lijn voor grotere cupmaten heeft waarvan de omvang 70 soms vrij klein valt :)

Ik draag 70E maar daar nog nooit wat in mijn maat gevonden :n overigens vind ik de kwaliteit ook niet om over naar huis te schrijven, dus heel erg vind ik het niet :=

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:06

heino spant de kroon hihi ik vind mijn 80E al lastig omdat t meestal ophoud bij C of soms D
althans de dingen die mij aanspreken dan ;)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:09

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:35

Dat is vast geen goedkope, maar jeetje, wat een prachtig setje! :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:43

Superschattig :D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:39

Vreselijk :')

Ik moet geen kant oid aan mijn BH en string hebben.. :')

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 01:08

ShauniBef schreef:
Vreselijk :')

Ik moet geen kant oid aan mijn BH en string hebben.. :')

Bh kan nog maar string lijkt mij niet comfortabel :')

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 01:33

Ik heb een vorig jaar enkele BH's bij Etam gekocht, maar dat doe ik niet meer. Ze zijn meestal niet duur, maar de kwaliteit is er ook naar.
Heb nu een twee weken geleden een relatief goedkope Marlies Dekkers op de kop kunnen tikken en wat zit die goed! Ik denk dat ik voortaan naar de wat duurdere merken kijk maar dan hopelijk wel een BH heb die lang mee gaat.
Ga hier ook eens rondsnuffelen tussen de voorstellen. Leuk topic. :)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 01:50

[quote="Kana"]Weten jullie toevallig ook wel merk BH's verkoopt met zon stukje eronder? zon half corset achtig stukje?

http://www.annadiva.nl/media/catalog/pr ... e_bh_1.jpg
Zoiets maar dan zwart of kant of in elk geval mooier... Ik zoek zoiets al heel lang maar heb het nooit gevonden.

Ik heb er zo een van Freya; zit lekker en is heel mooi. Ik heb eigenlijk al mijn BH's van Freya, omdat ik 70G heb, bijna onvindbaar. Met cupmaat G gaan ze er namelijk bij bijna elk merk van uit dat je dik bent :=

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 06:58

Ik vind het altijd irritant dat de mensen bij je in het pashokje moeten zien hoe het zit, en dat je daar dan zowat naakt staat. Dat weerhoud mij ervan om bh's te gaan kopen. Ik heb daar een hekel aan, maar misschien ben ik de enige. :j

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 07:03

Ohnee hoor. Ook ik heb daar een hekel aan... Maar omdat ik het toch gedaan heb, heb ik nu perfect passende BH's :))

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:33

Arabelle schreef:
Ik vind het altijd irritant dat de mensen bij je in het pashokje moeten zien hoe het zit, en dat je daar dan zowat naakt staat. Dat weerhoud mij ervan om bh's te gaan kopen. Ik heb daar een hekel aan, maar misschien ben ik de enige. :j

Je moet niks hè :) Gewoon zeggen dat je er zelf ook wel uitkomt ;)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:39

Ik ben er hebberig van geworden en heb gisteren gelijk een BH geshopt van Simone Pérèle...

Afbeelding

Cool hè, met dat schoentje??? <3
Wel een rib uit mijn lijf weer... Maar goed, hij gaat wel weer even mee!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:00

Mooi! :j mooie kleur ook, weer eens wat anders

Ik heb een sollicitatie staan bij een luxe lingeriezaak, ik hoop echt dat ik het wordt :D
Ging daar dat setje kopen die ik postte en toen zeiden ze dat ik mijn cv maar eens langs moest brengen, omdat ik met mijn passie voor lingerie wel in het team zou passen :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 15:42

wauw, die bh is super mooi, mooie kleur ook :)

Ik was er ook nooit zo van, van dat mensen in m'n pashokje kwamen kijken, maar omdat ik het toch maar gedaan heb, heb ik nu wel de goede maat :')

Corelli; spannend, hopelijk wordt je het inderdaad :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:34

Oef, ik word hier ook hebberig van. Ik moet nu nog meer nieuwe setjes :P (heb net twee nieuwe bh's. )

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:50

Ik heb m'n maat ook wel eens op laten meten bij de hunkemoller maar ik heb er niet zoveel aan. Bijna elke bh moet ik in 3 maten ofzo passen, omdat ze allemaal zo anders lijken te vallen. Echt geen peil op te trekken. Heb meestal ongeveer 75C maar ik neem altijd de halve collectie C en D ( en soms zelfs E) mee de paskamer in.
Soms zit er zelfs verschil tussen dezelfde bh maar verschillende kleuren.
Heb een keer bij de hunkemoller van die tshirt bh's gekocht. Pakketje van een zwarte en witte (kon je dus niet passen want ze zaten in zo'n kartonnetje. Op de gok 75C mee genomen. Thuis gepast , zat top. Dus week erna nog 2 pakjes gekocht. Een paarse en witte en een paarse en zwarte geloof ik. Zelfde maat, zelfde bh. Paste gewoon alle 4 niet :S
Hele bh was kleiner. Kleinere omvang, kleinere cups, de bandjes waren smaller, smallere sluiting enz. En ik had de kaartjes er al uit geknipt want de eerste 2 paste ik en dit waren precies dezelfde, nou niet dus. Kreeg ook m'n geld dus niet terug want duik had de verpakking al open gemaakt en de kaartjes eruit geknipt.
Dus toen zat ik daar met 4 bh's.. Zo de prullenbak in kunnen gooien :s
Echt bizar, nog steeds boos over :s
Eerste 2 zitten nog steeds heel lekker en ik wil eigenlijk bijkopen maar ik durf t niet meer aan :s

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:59

Gewoon naar de winkel terug en aangeven wat er gebeurd is. Die bh's nemen ze misschien niet meer terug, maar ze zullen je dan nu wel toestaan om te passen, mag ik hopen

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:02

Hm ja misschien dat eens proberen. Heb er geloof ik nog 1, een paarse. De rest heb ik 3x aangeprobeerd (in de hoop dat ik t gewoon verkeerd had ofzo) en toen in de kleding container gedaan, ik kon er toch niets mee.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:52

ShauniBef schreef:
Ik koop mijn BH's altijd bij de hunkemoller.
Ik moet een 70 D hebben, en de 70 is bijna nergens te vinden :')

Oh nog zo eentje met 70D,
ik mag nu zelfs na de 70E, dat wordt helemaal een feestje!
Ik koop ook altijd hunkemoller of bij livera,
naar mooi kan ik vaak niet eens kijken en bij de H&m etc. hoef ik niet eens te gaan kijken

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:18

ietjelover schreef:
ShauniBef schreef:
Ik koop mijn BH's altijd bij de hunkemoller.
Ik moet een 70 D hebben, en de 70 is bijna nergens te vinden :')

Oh nog zo eentje met 70D,
ik mag nu zelfs na de 70E, dat wordt helemaal een feestje!
Ik koop ook altijd hunkemoller of bij livera,
naar mooi kan ik vaak niet eens kijken en bij de H&m etc. hoef ik niet eens te gaan kijken

Kijk eens op deze site:

http://www.primadonna.eu/nl/content/lingerie

Oké niet het goedkoopste merk, maar blijft wel goed en geeft goede ondersteuning.
Ik koop mijn BH's altijd bij Livera, bij Hunkemoller kan ik echt niet slagen.